Дисертацію присвячено питанням організації групової навчальної діяльності учнів У дисертації розроблено дидактичну концепцію групової навчальної діяльності школярів, сутність якої становлять зміст і форми цієї діяльності, засоби і методи навчання учнів у складі малих груп, характеристика їх діяльності як самостійних навчальних одиниць шкільного класу, сукупність організаційно-методичних умов групового навчання. Створено технологію навчання учнів у складі малих груп У тривалому експерименті доведено ефективність групової навчальної діяльності школярів Основні результати дослідження впроваджені у навчанні хімії учнів середніх закладів освіти. Розроблено рекомендації з організації групової навчальної діяльності школярів, що мають загальний характер і придатні для реалізації при вивченні інших навчальних предметів.
Диссертация посвящена вопросам организации групповой учебной деятельности школьников В диссертации разработано дидактическую концепцию групповой учебной деятельности школьников, сущность которой составляют содержание и формы этой деятельности, средства и методы обучения учащихся в составе малых групп, характеристика их деятельности как самостоятельных учебных единиц школьного класса, совокупность организационно-методических условий группового обучения Создано технологию обучения школьников в составе малых групп Длительным экспериментом доказано эффективность групповой деятельности учащихся Основные результаты исследования внедрены в обучении химии учащихся средних учреждений образования Разработано рекомендации по организации групповой учебной деятельности школьников, которые имеют общий характер и пригодны для реализации при изучении других предметов.
The dissertation is deficated to questions of organization of group training activity of schoolchildren The substance of teaching conception elaborated in the dissertation, is content and forms of His activity, means and methods of teaching of schoolchildren in structure of small groups, characteristic of Heir activity as independent study units of the schoolclass, aggnegate of organizational and methodic coufitions of group training It has been created the technology of training of schoolchildren in consisting of small groups EfTectivness of pupils’ group activity has been proved in a course of a longtime experiment The main results of research have been inculcated in chemistry teaching of pupils in secondary education establishments The recomendations on organization of group training activity of schoolchildren are created, they have common character and are useful for realization of other subject teaching.