У роботі викладені результати досліджень присвячені питанням становлення екологічно компетентної особистості відповідно соціальних запитів сьогодення. Методичний контент екологізації суспільства передбачає використання арсеналу, здатного забезпечити формування активного, дієвого, компетентного суб’єкта соціуму майбутнього. Ефективна реалізація дистанційного навчання студентів, задоволення їхніх освітніх потреб, доступ до якісного професійного контенту потребує належної підготовки та готовності професорсько-викладацького складу закладу вищої освіти. Такий формат надання освітніх послуг має свої особливості, що базуються на основі сучасних педагогічних, інформаційних та комунікаційних технологій і вимагають прискорення реформування системи вищої освіти в Україні. Використання для освітнього процесу дистанційного простору Moodle у підготовці екологів дає можливість створювати навчальні курси з фахових дисциплін, завантажувати інформаційні матеріали, отримувати online-консультації, надсилати виконані завдання, проходити тестові контролі та оцінювати діяльність студентів в електронному журналі. У процесі викладання різних предметів та спеціальних дисциплін у ЗВО викладач, насамперед, орієнтується на специфічний контент, бере до уваги
нормативно-правові документи, регламенти, що диктують необхідні програмні результати внаслідок освоєння курсу, добирає методологію подачі матеріалу.
Соціальні мережі, як методичний інструментарій екологізації суспільства в сучасних умовах виступає ефективним засобом наукової, творчої та виховної роботи зі студентами в аспекті проведення конкурсів, дискусій, відкритих форумів для обговорення актуальних екологічних проблем, що дозволяє проявляти ініціативу та свободу вибору проблемної теми і її змістового наповнення в аспекті студентського життя.
The paper presents the results of research on the issues of becoming an environmentally competent person in accordance with the social demands of today. The methodical content of the greening of society involves the use of an arsenal that can ensure the formation of an active, effective, competent subject of society of the future.
Effective implementation of distance learning of students, meeting their educational needs, access to quality professional content requires proper training and readiness of the teaching staff of higher education institutions. This format of providing educational services has its own features, based on modern pedagogical, information and communication technologies and require acceleratedreform of the higher education system in Ukraine.
T he use of remote space Moodle in the training of environmentalists allows you to create training courses in professional disciplines,download information materials, receive online consultations, send completed tasks, t ke tests and evaluate student activities in the electronic journal. In the process of teaching different subjects and special disciplines in free economic education, the teacher takes into account the specifics of the subject, compliance with the standard, but can also expand some sections of the program and reduceothers using cientific, creative and educational work with students in terms of competitions, discussions, open forums to discuss current environmental issues, which allows initiative and freedom to choose the topic and its content in the aspect of student life.