ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поночовна-Рисак, Т. М.![]() |
|
dc.contributor.author | Гурбанська, С. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-09-02T12:17:50Z | |
dc.date.available | 2021-09-02T12:17:50Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Поночовна-Рисак Т. М. Усвідомлення перспективи майбутньої професійної діяльності як одна з важливих педагогічних умов / Т. М. Поночовна-Рисак, С. О. Гурбанська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 77-81. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.16 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34769 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі усвідомлення перспективи майбутньої професійної діяльності як однієї з важливих педагогічних умов, яка висуває свої вимоги щодо проектування мети професійного навчання, що означає передбачуваність очікуваних результатів, до яких повинні прагнути викладачі у спільній діяльності зі студентами. У роботі доведено, що ефективною умовою підготовки фахівця у закладі вищої освіти є чітке уявлення про необхідні знання, вміння, навички, а також його професійні якості як фахівця. Зазначено, що уже сьогодні потрібна така якість освіти, яка дозволить випускникам закладів освіти вільно включатися у реальне життя та брати активну участь у здійсненні перебудови економіки та суспільства. З’ясовано, що мета професійного навчання відіграє важливу роль в усвідомленні перспективи майбутньої професійної діяльності, яка базується на потребнісно-мотиваційній сфері у процесі розвитку особистості. Кожна нова ціль впливає на зміни мотиваційної сфери, що створює можливості зміни чи постановки нової мети. Охарактеризовано якості конкурентоспроможного фахівця. Проаналізовано професійну самореалізацію як процес найбільш можливого втілення людиною свого внутрішнього буттєвого потенціалу в зовнішнє суспільне середовище. Доведено, що змістовою характеристикою професійної перспективи стають кар’єрні домагання, які висуває перед собою молода людина. Обґрунтовано, що професійне майбутнє, яке людина уявляє як потенційно можливе, виконує функції суб’єктивної регуляції й, будучи метою професійного шляху, впливає на життєві вибори, вчинки та діяльність людини, на вектор її професійного розвитку та реалізацію професійного потенціалу. | ua |
dc.description.abstract | The article touches upon the problem of understanding the awareness prospects of future career activity as an important pedagogical condition which imposes its demands on planning the purpose of vocational training which means predictability of expected results to which teachers should strive in joint activities with students. The paper proves that effective condition for specialist’s training in higher education is a clear idea of the necessary knowledge, skills, abilities, as well as his professional qualities as a specialist. It is noted that today we need such quality of education that will allow graduates to freely engage in real life and take an active part in the restructuring of the economy and society. It is found that the purpose of vocational training plays an important role in understanding the prospects of future professional activity which is based on the need-motivational sphere in the process of personality development. Each new goal affects changes in the motivational sphere which, in turn, creates opportunities to change or set a new goal. The qualities of a competitive specialist are described. Professional self-realization is analyzed as a process of the most possible realization of a person’s inner potential in the social environment. It is proved that career aspirations of a young person become a semantic characteristic of a professional perspective. It is substantiated that the professional future which a person imagines as potentially possible performs the functions of subjective regulation and being the goal of the professional path influences a person’s life choices, actions and activities, the vector of his professional development, and realization of professional potential. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | майбутня професійна діяльність | ua |
dc.subject | процес навчання | ua |
dc.subject | перспективи майбутньої професійної діяльності | ua |
dc.subject | професійне навчання | ua |
dc.subject | professional activity | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | future professional activity | ua |
dc.subject | learning process | ua |
dc.subject | prospects of future career activity | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.title | Усвідомлення перспективи майбутньої професійної діяльності як одна з важливих педагогічних умов | ua |
dc.title.alternative | Prospects awareness of future career activity as an important pedagogical condition | ua |
dc.type | Article | ua |