ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.date.accessioned | 2021-07-21T12:55:27Z | |
dc.date.available | 2021-07-21T12:55:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Інноваційні авторські освітньо-виховні системи: досвід учителів України : Науково-методичний посібник (за результатами магістерського науково-контекстного проєкту) / магістранти-автори проєкту : О. О. Багінська, Н. Б. Буряк, О. А. Гарбуз, Д. О. Данчук, К. В. Заболоцька, Г. О. Кочконян, О. П. Мусійчук, Я. С. Назаренкова, Г. В. Сербулова, М. О. Харабара, А. В. Швець; консультування : Н. М. Дем’яненко, Н. Л. Акініна, Т. В. Багрій, І. М. Кравченко, В. О. Смікал ; наукове обґрунтування проєкту і заг. ред. посібника Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – 353 с. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34544 | |
dc.description.abstract | У науково-методичному посібнику на основі результатів магістерського науково-контекстного проєкту “Інноваційні авторські освітньо-виховні системи” розкрито педагогічний доробок 15-ти українських педагогів (С. В. Бєлухи, М. І. Босенко, О. М. Гнатюк, М. П. Гузика, З. З. Жофчака, О. А. Захаренка,Я. М. Овсієнко, М. М. Палтишева, Л. М. Паращенко, Н. С. Пушкар, Г. С. Сазоненко, С. М. Січка, А. І. Сологуба, М. І. Чембержі, В. Ф. Шаталова). Запропоновано напрями відбору, конструювання і впровадження педагогічної інноватики в освітню практику. Піднято проблему якості інноваційної освітньої діяльності та визначено перспективи її дослідження. Посібник рекомендовано для студентів закладів педагогічної освіти, учителів, викладачів, науковців. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.title | Інноваційні авторські освітньо-виховні системи: досвід учителів України : Науково-методичний посібник | ua |
dc.type | Learning Object | ua |