У даній статті запропоновано структуру цифрового освітнього середовища
навчання променевої діагностики,
виокремлено низку умов функціонування, взаємопов’язані складові, дидактичні принципи навчання та організаційно-педагогічні умови. Результати
аналізу дидактичного потенціалу
сучасних інформаційних технологій
навчання променевої діагностики, які
отримані з використанням SWОTстратегії, дали змогу встановити
сильні (S) та слабкі (W) сторони
впровадження інформаційних технологій в освітній процес з радіології, а
також можливості (О), ризики та
загрози методики (T). Це в свою чергу
дозволило виокремити якісні показники
рівня ефективності використання
хмарних технологій у навчальній
діяльності з радіології та чинники
результативності застосування
інформаційних технологій навчання.
This article proposes the
structure of the digital educational
environment for radiation diagnostics,
highlights a list of operating conditions,
interrelated components, didactic
principles of learning, organizational and
pedagogical conditions. The results of the
analysis of the didactic potential of
modern information technologies for
radiation diagnostics training, obtained
using SWOT-strategy, allowed us to
establish the strengths (S) and weaknesses
(W) of the introduction of information
technologies in the educational process in
radiology, as well as opportunities (O),
risks and threat methodology (T). In turn,
this allowed distinguishing qualitative
level`s indicators of efficiency using cloud
technologies in educational activities in
radiology and the factors of successfulness
using information technology training