Було проаналізовано комунікативний потенціал CLIL-технології як інструменту
для вдосконалення змісту іншомовної освіти в ланці середньої школи. Розглянуто погляди
різних вчених щодо комунікативного методу у навчанні іноземної мови в закладах загальної
середньої освіти. Авторами охарактеризовано відповідність CLIL-технології як інструменту
комунікативної методики. Розглянуто особливості CLIL-технології та її види. Проаналізовано
методичні особливості використання CLIL-технології. Розкрито мотиваційну складову техно-
логії як важливий компонент у комунікативному аспекті навчання іноземної мови.
The communicative potential of CLIL-technology as a tool for improving the content
of foreign language education in the secondary school was analyzed. The views of various scholars
on the communicative method in teaching a foreign language in general secondary education are
considered. The authors describe the compliance of CLIL-technology as a tool of communicative
methodology. Features of CLIL-technology and its types are considered. Methodological features
of CLIL-technology use are analyzed. The motivational component of technology as an important
component in the communicative aspect of foreign language learning is revealed.