Для реалізації євроінтеграційних прагнень України важливе значення у системі військової освіти Збройних Сил України надається покращенню якості мовної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів. Ключовою складовою частиною такої підготовки є підвищення ефективності вивчення майбутніми офіцерами англійської мови – домінуючої мови міжнародного спілкування. Наявні на практиці протиріччя між вимогами до володіння курсантами англійською мовою та недостатнім рівнем мовленнєвої компетенції значної кількості випускників вищих військових навчальних закладів Збройних Сил України потребують покращення змісту мовної підготовки майбутніх українських офіцерів. У статті на прикладі Національної академії сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного розглянуто напрями удосконалення мовної підготовки курсантів Збройних Сил України. Досліджено основні проблемні питання з вивчення майбутніми українськими офіцерами англійської мови, їх головні причини та шляхи вирішення. За результатами аналізу передового досвіду організації мовної підготовки у вітчизняних та зарубіжних вищих військових навчальних закладах розроблено рекомендації щодо подальшого удосконалення мовної підготовки курсантів Збройних Сил України, підвищення їх мовленнєвої компетенції з англійської мови. Насамперед це стосується покращення науковометодичного та навчально-методичного забезпечення мовної підготовки курсантів; підвищення професійної компетентності науково-педагогічних працівників, що викладають англійську мову для майбутніх офіцерів; впровадження інноваційних форм навчання для мотивації навчальної діяльності курсантів. Результати даного дослідження мають практичне значення для вдосконалення мовної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів Збройних Сил України та підвищення рівня їх мовленнєвої компетенції з англійської мови.
In order to implement Ukraine's intent for European integration it is important to improve the quality of cadets’ English language training in the system of the Ukraininan higher military education. In practice, the contradictions between the required level of proficiency in English for future officers and insufficient English language skills of a considerable number of graduates from the Ukraininan higher military educational institutions require improving of cadets’ language training. The aim of this article is to analyze the best practices of cadets’ language training in the higher military education, to explore the main issues in the learning the Military English as a part of the Educational Program of the Ukrainian cadets, to develop proposals for further perfecting of future officers’ language training and improving cadets’ proficiency in English. Based on the analysis of the best practices in cadets’ language training, the ways of its further perfecting as well as improving the Ukraininan cadets’ proficiency in English are proposed. The article considers the main aspects for perfecting scientific-methodical and educational-methodical support of cadets’ language training; improving training and professional development for the academic staff; introducing of innovative forms of education to motivate the cadet’s learning activities. The results of research have practical significance for perfecting of cadets’ language training in the Ukraininan higher military educational institutions and improving future officers’ proficiency in English. The paper presents main directions for further research pertaining to studying and solving of problems with improvement of the English language training for the Ukrainian officers that attend foreign language courses and for doctoral students or Ph.D. candidates that study doctoral programs in the Ukraininan higher military educational institutions.