Вперше науково обґрунтовано теоретичні та методичні засади професійного
розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти.
Розроблено авторську концепцію професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. Спроектовано і експериментально перевірено систему професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти, що представлена в моделі, яка викликана потребами суспільства та вимогами роботодавців щодо професійного зростання вчителів фізичної культури в неперервній освіті впродовж життя. Представлено модель системи професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти, яка репрезентована цільовим, концептуальним, теоретико-змістовним, організаційно-розвивальним та оцінювально-результативним блоками.
Визначено структуру професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах
післядипломної педагогічної освіти, яка містить такі компоненти, як: мотиваційний,
гностичний, діяльнісний, особистісний. Розроблено методики реалізації педагогічних умов професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти. Створено діагностичний інструментарій для оцінювання рівнів готовності вчителів фізичної культури до надання освітніх послуг, який містить: комплекс діагностичних методик, критерії (мотиваційно-аксіологічний, когнітивно-інтелектуальний, конструктивно-діяльнісний, персоналізовано-особистісний), показники та рівні. Подано авторські тлумачення понять “післядипломна педагогічна освіта вчителів фізичної культури”, “професійний розвиток вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти”, “професійна компетентність вчителів фізичної культури”, “професійна підготовка вчителів фізичної культури”, “готовність
вчителів фізичної культури до надання освітніх послуг”, “акмеосаморозвиток”.
Доведено ефективність системи професійного розвитку вчителів фізичної культури в умовах післядипломної педагогічної освіти.
For the first time the theoretical and methodical bases of professional development of
physical education teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education are scientifically grounded. The author's concept of professional development of physical education teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is developed. A system of professional development of physical education teachers in postgraduate pedagogical education has been designed and experimentally tested, which is presented in the model that is caused by the needs of society and employers' requirements for professional growth of physical education teachers in lifelong learning. The model of the system of professional development of physical education teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is presented, which
is represented by target, conceptual, theoretical-content, organizational-developmental and evaluation-effective blocks. The structure of professional development of physical education teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is determined, which contains such components as: motivational, gnostic, active, personal. The methods of realization of pedagogical conditions of professional development of physical education teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is developed. A diagnostic tool has been
created to assess the levels of readiness of physical education teachers to provide educational services, which includes: a set of diagnostic techniques, criteria (motivational and axiological, cognitive and intellectual, constructive and active, personalized and individual), indicators and levels. The author's interpretations of the concepts “postgraduate pedagogical education of physical education teachers”, “professional development of physical education teachers in the
conditions of postgraduate pedagogical education”, “professional competence of physical education teachers”, “рrofessional training of physical education teachers”, “readiness of physical education teachers to provide educational services”, “аcmeoself-development” are presented. The efficiency of the system of professional development of physical education teachers in the conditions of postgraduate pedagogical education is proved.