Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цзян, Лібінь
dc.date.accessioned 2021-04-14T10:05:41Z
dc.date.available 2021-04-14T10:05:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Цзян Лібінь. Формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія та методика музичного навчання / Цзян Лібінь ; [наук. керівник Козир Алла Володимирівна] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 22 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33994
dc.description.abstract У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування суб’єктно-творчої активності студента як одну із найважливіших ланок творчої діяльності вчителя музики, що виражає його прагнення і готовність свідомо, добровільно виконувати ініціативні дії, які дають можливість досягати прогресивних, особистісно-значущих творчих результатів. Методологічними основами дослідження суб’єктно-творчої активності майбутніх учителів музики визначено гуманістичний, особистісний, аксіологічний, рефлексивний, фахово-творчий підходи. У роботі систематизовано модульні блоки фахового навчання майбутніх учителів музики, а саме: суб’єктно-адаптивний, індивідуально-компетентнісний, регулятивно-продуктивний та творчо-проективний. Розроблено структуру суб’єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання, що охоплює мотиваційно-потребовий, емоційно-когнітивний та творчо-діяльнісний компоненти. Розроблено та експериментально перевірено поетапну методику формування суб’єктнотворчої активності студентів, що реалізувалась у три етапи педагогічної роботи, а саме: мотиваційно-пізнавального, фахово-виконавського, креативно-самостійного. Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні засоби, прийоми та методи реалізації всього комплексу формування суб’єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання. ua
dc.description.abstract The dissertation examines the problem of forming the subject-creative activity of students as one of the most important parts of the creative activity of the teacher of music that expresses his desire and willingness to knowingly voluntarily implement proactive actions allowing to achieve progressive, personal and meaningful creative results. Methodological bases of the study of the subject-the creative activity of the future teachers of music defined by the humanistic, personal, axiological, reflective, professional and creative. We systematized modular units of professional training of future teachers of music, namely the subject-adaptive, individual competence, regulatory and productive and creative projective. The structure of the subject-the creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training, which covers the need-motivational, emotional and cognitive and creative and active components. Developed and experimentally tested stepwise method of forming the subjectcreative activity of students, which was implemented in three phases of pedagogical work, namely, motivational and educational, vocational and performing, creative and independent. The results of the study helped define the basic tools, techniques and methods of implementation of the whole complex subject-formation of creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training. ua
dc.description.abstract В диссертационном исследовании рассмотрено проблему формирования субъектно-творческой активности студента как одну из важнейших звеньев творческой деятельности учителя музыки, которая выражает его стремление и готовность сознательно, добровольно выполнять инициативные действия, позволяющие достигать прогрессивных, личностнозначимых творческих результатов. Методологической основой исследования субъектно-творческой активности будущих учителей музыки определено гуманистический, личностный, аксиологический, рефлексивный, профессионально-творческий подходы. В работе систематизированы модульные блоки профессионального обучения будущих учителей музыки, а именно: субъектно-адаптивный, индивидуально-компетентностный, регулятивно-продуктивный и творчески проективный. Разработана структура субъектно-творческой активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения, которая охватывает мотивационно-потребностный, эмоционально-когнитивный и творчески-деятельный компоненты. Разработана и экспериментально проверена поэтапная методика формирования субъектно-творческой активности студентов, которая была реализована в три этапа педагогической работы, а именно: мотивационно-познавательный, профессионально-исполнительский, креативно-самостоятельный. Результаты проведенного исследования помогли определить основные средства, приемы и методы реализации всего комплекса формирования субъектно- творческой активности будущего учителя музыки в процессе профессионального обучения. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject суб’єктно-творча активність ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject фахове навчання ua
dc.subject поетапна методика ua
dc.subject компонентна структура ua
dc.subject subjective and creative activity ua
dc.subject future teachers of music ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject phased methodology component structure ua
dc.subject субъектно-творческая активность ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject профессиональное обучение ua
dc.subject поэтапная методика ua
dc.subject компонентная структура ua
dc.title Формування суб'єктно-творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі фахового навчання ua
dc.title.alternative Formation of the subject-the creative activity of the future teacher of music in the course of vocational training ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу