Публікація:
Опорні схеми в процесі вивчення курсу «Педагогіка і психологія вищої школи» студентами магістратури факультету фізичного виховання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Проніков, О. К.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано опорні схеми які використовуються під час вивчення курсу “Педагогіка та психологія вищої школи” студентами магістратури факультету фізичного виховання Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Розглядаються питання їх теоретичної та методичної підготовки до роботи викладачем вищого навчального закладу.
статье проанализированы опорные схемы которые используются во время изучения курса «Педагогика и психология высшей школы» студентами магистратуры факультета физического воспитания Черниговского национального педагогического университета имени Т. Г. Шевченко. Рассматриваются вопросы их теоретической и методической подготовки к работе преподавателем высшего учебного заведения.
The paper analyzes the basic scheme used during the study course "Pedagogy and Psychology of High School" students of Master of the Faculty of Physical Education of Chernihiv National Pedagogical University named after Taras Shevchenko. The questions of theoretical and methodological training to work as a teacher of higher education.

Опис

Ключові слова

педагогіка, психологія, викладач, опорні схеми, педагогика, психологія, преподаватель, опорные схемы, pedagogy, psychology, basic scheme, teacher

Бібліографічний опис

Проніков, О. К. Опорні схеми в процесі вивчення курсу «Педагогіка і психологія вищої школи» студентами магістратури факультету фізичного виховання / О. К. Проніков // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 228-232.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced