У статті розглядається вживання концепту «музика» в п’єсах В.Шекспіра, проаналізовано та цитуються приклади з творів Шекспіра, де вживається концепт «музика»: «Венеціанський купець», «Генрі ІV», «Антоній і Клеопатра», «Генрі VIII», «Отелло», «Річард II», «Ромео і Джульєтта», «Приборкання норовливої », «Буря», «Дванадцята ніч», «Два веронці». Автори визначають у творчостi В.Шекспіра концепт «музика» та використання в літературних текстах поетом музичних
інструментів як символізм, метафору.
В статье рассматривается употребление концепта «музыка» в пьесах В.Шекспира: «Венецианский купец», «Генри ІV», «Антоний и Клеопатра», «Генри VIII», «Отелло», «Ричард II», «Ромео и Джульетта», «Укрощение строптивой», «Буря», «Двенадцатая ночь», «Два веронца». Авторы определяют в творчестве В. Шекспира концепт «музыка» и использование в литературных текстах поэтом также музыкальных инструментов как символизм, метафору.
This article focuses on music quotes from Shakespeare's plays. Specifically, the authors describe quotations referring to music from Shakespeare's greatest plays: The Merchant of Venice, Henry IV, Antony and Cleopatra, Hamlet, Henry VIII, Othello, Richard II, Romeo and Juliet, The Taming of the Shrew, The Tempest,
The Two Gentlemen of Verona, Twelfth Night. The article deals with using by Shakespeare of music or musical instruments as symbolism, or as a metaphor.