ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Павлова, Катерина Анатоліївна![]() |
|
dc.contributor.author | Березін, М. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-07T10:26:21Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T10:26:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Павлова, К. А. Особливості впровадження реформ в загальній середній освіті в умовах формування моделі державно-громадського управління в Україні / К. А. Павлова, М. А. Березін // Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць. – Київ : “Видавництво “Гілея”, 2020. – Спецвипуск. – С. 66-68. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33802 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто стратегію реформування системи освіти України та передачі функцій державного управління до органів громадянського суспільства, обґрунтовано мету сучасних реформ у світі та виокремлення особливостей освіти України з урахуванням цього досвіду. | ua |
dc.description.abstract | The article includes the strategy of reforming the education system of Ukraine, the mechanism of transfer of powers from the central government to the institutes of civil sosiety, the purpose of modern reforms, conclusions on the implementation of such reforms in the world and highlighting problems with this experience. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | державно-громадське управління | ua |
dc.subject | освітня політика | ua |
dc.subject | освітні реформи | ua |
dc.subject | громадськість | ua |
dc.subject | громадянське суспільство | ua |
dc.subject | public administration | ua |
dc.subject | educational policy | ua |
dc.subject | public | ua |
dc.subject | civil society | ua |
dc.title | Особливості впровадження реформ в загальній середній освіті в умовах формування моделі державно-громадського управління в Україні | ua |
dc.type | Article | ua |