ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Банах, Н. Р.![]() |
|
dc.contributor.author | Макаренко, Світлана Олегівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-04-07T10:25:09Z | |
dc.date.available | 2021-04-07T10:25:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Банах, Н. Р. Державно-громадські відносини управління в освіті України в умовах інноваційного розвитку / Н. Р. Банах, С. О. Макаренко // Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць. – Київ : “Видавництво “Гілея”, 2020. – Спецвипуск. – С. 64-66. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33801 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення поняття “державно-громадська модель управління” в науковій літературі, проаналізовано стан управління під час реформування освітньої галузі в Україні, надано характеристику провідних принципів державно-громадської моделі управління у сфері освіти України, виділено шляхи розвитку державно-громадської моделі управління національної освіти. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the meaning of the concept “state-public model of government” in the scientific literature, analyzes the state of management during the reform of the educational sector in Ukraine, describes the leading principles of the state-public model of management in the sphere of education of Ukraine, identifies ways of developing the state-public model of management of the national education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво «Гілея» | ua |
dc.subject | державно-громадська модель управління | ua |
dc.subject | державно-громадська модель управління в освіті | ua |
dc.subject | інноваційний розвиток | ua |
dc.subject | state-public model of government | ua |
dc.subject | state-public model of management in education | ua |
dc.subject | innovative development | ua |
dc.title | Державно-громадські відносини управління в освіті України в умовах інноваційного розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |