Публікація:
Створення освітньо-рефлексивного середовища як умова формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Борисенко, Лариса Леонідівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті проаналізовано та експериментально підтверджено ефективність форм, методів організації освітньо-рефлексивного середовища у ВНЗ, що сприяють формуванню науково- дослідницької компетентності майбутніх економістів.
В статтье проанализированы и экспериментально подтверджены эффективность форм, методів организації образовательно-рефлексивной среды в ВУЗе, которые способствуют формированию научно-исследовательской компетентности будущих экономистов.
In the article it is analysed and efficiency of forms, methods of organization of еducationally-reflection environment in INSTITUTES of higher is experimentally confirmed. This forms and methods assist forming of scientificallyresearch competence of future economists.

Опис

Ключові слова

освітньо-рефлексивне середовище, науково-дослідницька компетентність, методика проблемно-рефлексивного діалогу, образовательно-рефлексивная среда, научно-исследовательская компетентность, методика проблемно-рефлексивного диалога, еducationally-reflection environment, scientifically-research competence, methods of problem-reflection dialog

Бібліографічний опис

Борисенко Л. Л. Створення освітньо-рефлексивного середовища як умова формування науково-дослідницької компетентності майбутніх економістів / Л. Л. Борисенко // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 8 : ІІІ Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 90-94.

Зібрання

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced