Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Turchynova, Ganna
dc.contributor.author Pet’ko, Lyudmila
dc.contributor.author Novak, Tatiana
dc.date.accessioned 2021-03-24T10:18:31Z
dc.date.available 2021-03-24T10:18:31Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Turchynova G, Pet’ko L., Novak T. The Rose "Ophelia" and Flower Symbolism in “Hamlet” // Intellectual Archive. - Toronto : Shiny Word.Corp. (Canada), 2021. - Vol. 10, No. 1. (January/March). - Pр. 68−93. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33511
dc.description.abstract The study examines some topical issues associated with the quality of vocational training of future biologists. The article demonstrates the need for and the objective nature of transformation of the linguistic and educational paradigm from communicative to intercultural. The authors emphasize that it is important in the process of teaching foreign language biology students to create such professionally oriented foreign language learning environment that would form professional and sociocultural competences in students. The authors propose a non-standard approach to the formation of professional competence in future biologists: learning the biological characteristics of the rose "Ophelia" by studying Shakespeare's tragedy "Hamlet" in the context of Ophelia’s image. Ophelia is the symbol of femininity. Her lines and the lines addressed to her show a lot about both her character and Shakespeare’s views of femininity. Considering the importance of professional and speech culture, special attention is also paid to professional-focused technology in intercultural communication teaching. The symbolism of the flowers of Ophelia's "bouquet" is describedж the image of Ophelia in films, music, ballets, paintings is presented. ua
dc.description.abstract У статті розглядаються актуальні проблеми, пов’язані з якістю професійної підготовки майбутніх біологів. Стаття демонструє необхідність та об’єктивний характер трансформації мовної та освітньої парадигми від комунікативної до міжкультурної. Автори підкреслюють, що важливо в процесі навчання студентів-біологів іноземної мови створити таке професійно орієнтоване іншомовне навчальне середовище, яке формувало б професійну та соціокультурну компетентності у студентів. Автори пропонують нестандартний підхід до формування професійної компетентності у майбутніх біологів: дослідження біологічних характеристик троянди «Офелія», виведеної селекціонером Уільямом Полом, шляхом вивчення трагедії Шекспіра «Гамлет» у контексті образу Офелії − символу жіночності. Її слова та рядки, адресовані прекрасній дівчині, розкривають нам не тільки її характер, а і погляди Шекспіра на жіночність. Смерть Офелії набуває символічного смислу загибелі поезії, краси і чистоти в світі, повному насильства і відчаю. Враховуючи важливість формування професійної та мовленнєвої культури, особлива увага приділяється також професійно орієнтованим технологіям у навчанні міжкультурних комунікацій. Описано символіку квітів "букета" Офелії, а також як образ Офелії представлено у мистецтві: фільмах, музиці, балеті, живописі. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Toronto: Shiny Word.Corp. (Canada) ua
dc.subject future biologists ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject socio-cultural competence ua
dc.subject rose "Ophelia" ua
dc.subject breeder William Paul ua
dc.subject Shakespeare ua
dc.subject symbolism of flowers ua
dc.subject майбутні біологи ua
dc.subject iноземна мова ua
dc.subject професійна компетентність, ua
dc.subject соціокультурна компетентність ua
dc.subject троянда «Офелія» ua
dc.subject селекціонер троянд Уільям Пол ua
dc.subject Шекспір ua
dc.subject символізм квітів ua
dc.subject.classification 378.147:81’243]:582.639.11 ua
dc.title The Rose "Ophelia" and Flower Symbolism in “Hamlet” ua
dc.title.alternative Троянда "Офелія" та символізм квітів в «Гамлеті» ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу