ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мозгова, Наталія Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-17T13:36:28Z | |
dc.date.available | 2021-03-17T13:36:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мозгова, Н. Г. ФІлософІя в системІ освІти: теоретична реконструкція дискусії київських філософів кінця ХІХ – початку ХХ ст. / Н. Г. Мозгова // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - №1(76). - С. 28-33. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.1(76).04 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33396 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу подій, які розгорнулись у просторі філософського життя Києва кінця ХІХ – початку ХХ ст., зокрема присвячена теоретичній реконструкції дискусії у науковій періодиці та на шпальтах київських газет стосовно місця філософії в системі освіти. Приводом послугувало нововведення тодішнього Міністерства освіти щодо впровадження викладання філософської пропедевтики в середніх навчальних закладах (гімназіях). Основними учасниками дискусії були: Г. Челпанов, О. Гіляров, П. Ліницький, П. Кудрявцев. Головним предметом дискусії постали два питання – це змістовна наповненість філософської пропедевтики і конкретна визначеність щодо носія (транслятора) цієї дисципліни. Автор статті послідовно реконструює аргументацію кожного з учасників дискусії, посилаючись на статті й виступи останніх. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | логіка | ua |
dc.subject | психологія | ua |
dc.subject | філософська пропедевтика | ua |
dc.subject | метафізика | ua |
dc.subject | історія філософії | ua |
dc.subject | критичність мислення | ua |
dc.subject.classification | 37:101”18/19”(048.83) | ua |
dc.title | ФІлософІя в системІ освІти: теоретична реконструкція дискусії київських філософів кінця ХІХ – початку ХХ ст. | ua |
dc.type | Article | ua |