Publication:
Тьюторські практики індивідуалізації: досвід українських та польських шкіл

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Швець, Тетяна Едуардівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У статті актуалізовано необхідність впровадження освітніх практик індивідуалізації, які відповідають викликам часу, сприяють подоланню суперечності між вимогами сучасності до особистості та традиційними освітніми практиками. Проаналізовано найбільш ефективні умови для реалізації на практиці індивідуалізації освіти. Приділено увагу практикам індивідуалізації в українських та польських школах: описано тьюторські моделі шкіл, їх основні особливості та напрями діяльності, а також результати.
The article is focused on the need to implement individualization educational practices. Such practices meet the challenges of modern times, contribute to overcoming the contradiction between the modern requirements set for a personality and the traditional educational practices. The most effective conditions for implementation of individualization in education are analyzed. Attention is paid to the practice of individualization in Ukrainian and Polish schools: the tutoring models of schools, their main features and directions of activity, as well as the effects of those are described.

Description

Keywords

індивідуалізація, тьюторинг, тьюторська модель, освітнє середовище, individualization, tutoring, model of tutoring, educational environment

Citation

Швець, Тетяна Едуардівна. Тьюторські практики індивідуалізації: досвід українських та польських шкіл / Т. Е. Швець // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. - Вип. 11-12 : V Морозівські читання в Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова, 18-19 жовтня 2018. – С. 12-20.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By