Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бех, Володимир Павлович
dc.contributor.author Бех, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-16T14:31:23Z
dc.date.available 2021-02-16T14:31:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бех, В. П. Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти / В. П. Бех, Ю. В. Бех // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1 (21). - С. 5-10. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33234
dc.description.abstract У статті розглянуто зміст філософського аналізу проблем професійної освіти, що складається зі встановлення природи явища, його сутності, змісту, форм, світогляду та ідеології пізнання, місця людини в ньому і моделювання механізму самовідтворення. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается содержание философского анализа проблем профессионального образования, который состоит из уточнения природы явления, сущности, содержания, формы, мировоззрения, идеологии исследования, места человека в нем, моделирования механизма явления. ua
dc.description.abstract The article deals with the content of the philosophical analysis of the problems of professional education, comprising the identification of the nature of the phenomenon, its essence, content, forms, worldview and cognitive ideology, person’s place in it and modeling the selfreproduction mechanism. ua
dc.language.iso uk ua
dc.subject природа явища ua
dc.subject сутність ua
dc.subject зміст ua
dc.subject форми ua
dc.subject світогляд ua
dc.subject ідеологія пізнання ua
dc.subject людина ua
dc.subject моделювання явища ua
dc.subject природа явления ua
dc.subject сущность ua
dc.subject содержание ua
dc.subject формы ua
dc.subject мировоззрение ua
dc.subject идеология познания ua
dc.subject человек ua
dc.subject механизм явления ua
dc.subject nature of the phenomenon ua
dc.subject essence ua
dc.subject content ua
dc.subject forms ua
dc.subject worldview ua
dc.subject cognitive ideology ua
dc.subject person ua
dc.subject phenomenon modeling ua
dc.subject.classification 101.1:37.013.73 ua
dc.title Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти ua
dc.title.alternative Философский анализ как средство исследования проблем профессионального образования ua
dc.title.alternative Philosophical analysis as a way of researching of professional education problems ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics