ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бех, Володимир Павлович | |
dc.contributor.author | Бех, Юлія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-16T14:31:23Z | |
dc.date.available | 2021-02-16T14:31:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Бех, В. П. Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти / В. П. Бех, Ю. В. Бех // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1 (21). - С. 5-10. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33234 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто зміст філософського аналізу проблем професійної освіти, що складається зі встановлення природи явища, його сутності, змісту, форм, світогляду та ідеології пізнання, місця людини в ньому і моделювання механізму самовідтворення. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматривается содержание философского анализа проблем профессионального образования, который состоит из уточнения природы явления, сущности, содержания, формы, мировоззрения, идеологии исследования, места человека в нем, моделирования механизма явления. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the content of the philosophical analysis of the problems of professional education, comprising the identification of the nature of the phenomenon, its essence, content, forms, worldview and cognitive ideology, person’s place in it and modeling the selfreproduction mechanism. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.subject | природа явища | ua |
dc.subject | сутність | ua |
dc.subject | зміст | ua |
dc.subject | форми | ua |
dc.subject | світогляд | ua |
dc.subject | ідеологія пізнання | ua |
dc.subject | людина | ua |
dc.subject | моделювання явища | ua |
dc.subject | природа явления | ua |
dc.subject | сущность | ua |
dc.subject | содержание | ua |
dc.subject | формы | ua |
dc.subject | мировоззрение | ua |
dc.subject | идеология познания | ua |
dc.subject | человек | ua |
dc.subject | механизм явления | ua |
dc.subject | nature of the phenomenon | ua |
dc.subject | essence | ua |
dc.subject | content | ua |
dc.subject | forms | ua |
dc.subject | worldview | ua |
dc.subject | cognitive ideology | ua |
dc.subject | person | ua |
dc.subject | phenomenon modeling | ua |
dc.subject.classification | 101.1:37.013.73 | ua |
dc.title | Філософський аналіз як засіб дослідження проблем професійної освіти | ua |
dc.title.alternative | Философский анализ как средство исследования проблем профессионального образования | ua |
dc.title.alternative | Philosophical analysis as a way of researching of professional education problems | ua |
dc.type | Article | ua |