Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Глобалізація і діджиталізація та їх вплив на світові fashion-ринки у ХХІ ст.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дерман, Ліля Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-02-12T13:47:31Z
dc.date.available 2021-02-12T13:47:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Дерман, Л. М. Глобалізація і діджиталізація та їх вплив на світові fashion-ринки у ХХІ ст. / Л. М. Дерман // Гілея : науковий вісник : збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2020. – Вип. 157 (№ 6-9). Ч. 2 : Філософські науки. – С. 35-38. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33207
dc.description.abstract У статті описуються перспективи цифрових стратегій fashion-брендів та електронної комерції. Описується важливість персоналізованого підходу до клієнтів в умовах онлайн взаємодій в сучасних конкурентних умовах. Охарактеризована «четверта промислова революція» як модель нового способу виробництва та споживання, а також висвітлено питання щодо впровадження нових технологічних стратегій та їх можливі наслідки для локального та глобального ринків, а саме на процеси та компоненти в контексті індустрії моди. ua
dc.description.abstract The article describes the prospects for digital strategies for fashion brands and for e-commerce. The importance of a personalized approach to customers in online interactions in today’s competitive environment is described. The “fourth industrial revolution” is characterized as a model of a new mode of production and consumption, as well as the issues of introducing new technological strategies and their possible consequences for local and global markets, namely on processes and components in a specific context of the fashion industry. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво «Гілея» ua
dc.subject диджітал ua
dc.subject рітейл ua
dc.subject електронна комерція ua
dc.subject бренд ua
dc.subject колаборація ua
dc.subject віртуальна реальність ua
dc.subject виробництво ua
dc.subject цифровий одяг ua
dc.subject трендхантери ua
dc.subject digital ua
dc.subject retail ua
dc.subject e-commerce ua
dc.subject brand ua
dc.subject collaboration ua
dc.subject virtual reality ua
dc.subject manufacturing ua
dc.subject digital clothing ua
dc.subject trend hunting ua
dc.subject.classification 004.67./.738.5:687.01(15)«20» ua
dc.title Глобалізація і діджиталізація та їх вплив на світові fashion-ринки у ХХІ ст. ua
dc.title.alternative Hlobalization and digitalization and their i fashion mpakt on world markets in the 20th century ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics