Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Динаміка міжособистісної перцепції старшокласників

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Дудар, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2012-01-12T10:20:36Z
dc.date.available 2012-01-12T10:20:36Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Дудар, Олена Василівна. Динаміка міжособистісної перцепції старшокласників : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Дудар; наук. кер. Г. О. Хомич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/331
dc.description.abstract Теоретично обгрунтовано сутність міжособистісної перцепції у ранньому юнацькому віці, експериментально виявлено соціально-психологічні чинники її динаміки, розроблено та впроваджено комплексну програму розвитку досліджуваного феномену у старшокласників. Проаналізовано науково-теоретичні концепції даної проблеми у зарубіжній і вітчизняній психології. Визначено зміст і структуру міжособистісної перцепції, розкрито її роль у процесі взаємодії суб'єктів раннього юнацького віку. Запропоновано психологічну модель розвитку міжособистісного сприймання учнів старших класів, обгрунтовано показники та критерії сформованості даної якості, якими є повнота, гнучкість, спрямованість. Охарактеризовано рівні розвитку міжособистісної перцепції у ранньому юнацькому віці (інтегрований, ситуативний, примітивний), експериментально досліджено вікові та гендерні зміни у даному процесі. Виявлено ієрархію соціально-психологічних чинників (емоційно-ціннісне ставлення, емоційний відгук, особистісні якості, нормативні очікування, статус і сприймання групи), що обумовлюють динаміку міжособистісної перцепції та специфіку утворення перцептивного образу. Експериментально доведено доцільність та ефективність впровадження програми розвитку міжособистісної перцепції старшокласників як суб'єктів взаємодії у формі перцептивно орієнтованого соціально-психологічного тренінгу. ru_RU
dc.description.abstract Dissertation has been devoted to the research of essence of interpersonaly perception of senior pupils; analysis of scientific-theoretical conceptions of noted problem in foreign and native psychology has been presented; contents and structure of interpersonal perception, it’s role in the process of interaction of individuals of early youthful age has been determined. A psychological model has been offered, criterions (completeness, flexibility, direction) and indexes have been substantiated, levels (integrated, situated, primitive) of the development of interpersonal perception of senior pupils have been described. Experimentally secular and gender changes of interpersonal perception of senior pupils have been investigated. Hierarchy of social-psychological factors (emotional-value attitude, emotional responding, personal qualities, standart expectations, status and perception of a group) has been found out, which predetermine dynamics of interpersonal perception and specifics of formation of a perceptive mode. In the process of experimental work expedience and efficiency of inculcation of the developing programme as a perceptiv oriented social-psychological training has been proved. The results of investigation can be used in psychodiagnostic and correct activity of practical psychologists and pedagogues. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject міжособистісна взаємодія ru_RU
dc.subject міжособистісна перцепція ru_RU
dc.subject перцептивний образ ru_RU
dc.subject соціально-психологічні чинники міжособистісної перцепції ru_RU
dc.subject емоційне відгукування ru_RU
dc.subject емоційно-ціннісне ставлення ru_RU
dc.subject нормативні очікування ru_RU
dc.subject interpersonal interaction ru_RU
dc.subject interpersonal perception ru_RU
dc.subject a perceptive mode ru_RU
dc.subject social-psychological factors of interpersonal perception ru_RU
dc.subject emotional finding out ru_RU
dc.subject emotional-value attitude ru_RU
dc.subject standart expectations ru_RU
dc.subject.classification 159. 937 ru_RU
dc.title Динаміка міжособистісної перцепції старшокласників ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics