Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми підготовки вчителя до комунікативної діяльності шляхом формування техніки мовлення.
На основі теоретичного аналізу і експериментального дослідження проблеми формування професійних мовленнєвих умінь визначено структуру, зміст і функції техніки мовлення, критерії рівнів сформованої, а також розроблено шляхи, умови та спеціальні технології й формування.
Диссертационное исследование посвящено изучению проблемы подготовки учителя к коммуникативной деятельности путем формирования техники речи. На основе теоретического анализа и экспериментального исследования проблемы формирования профессиональных речевых умений определены структура, содержание и функции техники речи, критерии уровней сформированости, а также разработаны пути, условия, специальные технологии и формирования.
'Hie dissertation’s research is dedicated to study oh problem of teacher’s preparation for communicative activity by ineans of speech technique formation.
On the bases of theoretical analysis and experimental research of formation speech skill’s problem is determined the structure, content and function of speech technique, criterions of forming's levels, and worked out the ways, conditions, special technology and forming.