В дисертації досліджується проблема організації навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Встановлено, що навчально-пізнавальна діяльність майбутніх учителів музики являє собою сукупність чотирьох основоположних компонентів: мотиваційного, теоретичного, операційного та оцінного. Запропоновані педагогічні умови організації навчально-пізнавальної діяльності, критерії та рівні сформованості її компонентів, дидактична модель вивчення диригентсько-хорових дисциплін. Основні результати праці знайшли практичне застосування в організації навчання на музично-педагогічних факультетах педагогічних закладів вищої освіти.
В дисертации [дисcертации] исследуется проблема организации учебно-познавательной деятельности студентов в процессе изучения дирижерско-хоровых дисциплин. Установлено, что учебно-познавательная деятельность будующих [будущих] учителей музыки представляет собой совокупность четырех основополагающих компонентов: мотивационного, теоретического, операционного и оценочного. Предложены педагогические условия организации учебно-познавательной деятельности, критерии и уровни сформированности ее компонентов, дидактическая модель изучения дирижерско-хоровых дисциплин. Основные результаты работы нашли практическое применение в организации обучения на музыкально-педагогических факультетах педагогических учреждений высшего образования.
This dissertation is devoted to the problem of organization of educational-cognitive activities of students at the classes of conductor training and chorus studies. It is established that the structure of educational-cognitive activities consists of four main components: motivational, theoretical, operational, appreciational.
Pedagogical conditions criterions and stages of formation of these components, didactic model of conductor training and chorus studies are proposed in the dissertation. The results of the work have found an application for organization of studies at the musical-pedagogical departments of pedagogical institutes.