У дисертації представлено науково обгрунтовану методику використання лабораторних робіт дослідницького характеру у класах з поглибленим вивченням фізики. Розкриваються нові можливості відповідної діяльності учнів як навчально-пізнавального методу. Розроблена на цій основі раціональна методика навчання, необхідна з позиції фізики як навчальної дисципліни, підтверджена практично.
В диссертации представлена научно обоснованная методика использования' лабораторных работ исследовательского характера в классах с углубленным изучением физики. Раскрываются новые возможности соответствующей деятельности учащихся как учебно-познавательного метода. Разработанная на этой основе рациональная методика общения, необходимая с позиции физики как учебной дисциплины, подтверждена практически.
This thesis represents methods of using laboratory works of researching character in fonns with extensive Physics learning, based on sciens. New posibilities for creative activities as learning-familiarizing method are being opened for students. On this basis were developed the rational methods of teaching, required from the physics point of view as school subject and reinforced by illustrative examples.