У дисертаційній роботі подаються результати теоретико-експериментального дослідження дидактичних засад структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови у процесі навчання учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи.
У результаті дослідження обґрунтовані принципи та критерії структурування змісту навчального матеріалу з іноземної мови, відповідно до яких відбір масиву матеріалу сприятиме ефективному та оптимальному засвоєнню учнями знань, формування необхідних умінь та навичок оволодіння ними соціокультурною та соціолінгвістичною компетенціями.
The dissertation deals with didactic principles and criteria of selection and division of the educational material taking into consideration the peculiarities of the development of the psycholinguistic abilities of the teenagers. As the result the effectiveness of principles and criteria were tested and grounded. The structural selection of the educational material benefits to the effective and precise understanding and participation by the pupils to the formation of skills and abilities of social, cultural and linguistic competence.