Короткий опис(реферат):
Пропонована робота розглядає ціннісний вимір сучасної освіти крізь призму концепту життєтворчості. Обґрунтовується визначення культури життєтворчості особистості як способу взаємодії людини із навколишнім світом. У всезагальному сенсі життєтворчість – це проектування та здійснення особистістю власного життєвого шляху. Автори, спираючись на сучасні теорії культури, аналізують суб’єктність особистості на її життєвому шляху, міру та форму його внутрішньої детермінації. У зв’язку із цим використовується евристичний потенціал категорії «модель життя». У роботі докладно розглядаються основні чинники та технології формування культури життєтворчості особистості, обґрунтовуються напрями вирішення проблеми вимірювання якості та ефективності цього процесу. Видання призначене для дослідників сучасних проблем філософії освіти, педагогічних працівників усіх типів навчальних закладів, усіх, хто цікавиться проблемами модернізації сучасної освіти.