Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Халько, Марина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-04T11:58:13Z
dc.date.available 2021-01-04T11:58:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Халько М. С. Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра / М. С. Халько // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 304-306. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32573
dc.description.abstract Підсумовуючи, констатуємо, що у більшості дітей 8-го року життя відмічається високий рівень тривожності, пов’язаної з учбовою діяльністю та перебуванням у школі, переживанням соціального стресу. Підвищений рівень тривожності негативно впливає на навчальну успішність молодшого школяра, що часто виявляється не стільки на рівні академічної успішності, скільки на суб’єктивному сприйнятті своєї результатів як успішних. З огляду на ці результати рекомендуємо вчителям та психологам більше звертати увагу цій проблемі, проводити роботу з дітьми, тренінги для зниження тривожності дітей, проводити роз’яснювальну роботу з батьками та вчителями. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 373.3-053.4/.5:159.942 ua
dc.title Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу