Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Халько, Марина Сергіївна
dc.date.accessioned 2021-01-04T11:58:13Z
dc.date.available 2021-01-04T11:58:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Халько М. С. Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра / М. С. Халько // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 304-306. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32573
dc.description.abstract Підсумовуючи, констатуємо, що у більшості дітей 8-го року життя відмічається високий рівень тривожності, пов’язаної з учбовою діяльністю та перебуванням у школі, переживанням соціального стресу. Підвищений рівень тривожності негативно впливає на навчальну успішність молодшого школяра, що часто виявляється не стільки на рівні академічної успішності, скільки на суб’єктивному сприйнятті своєї результатів як успішних. З огляду на ці результати рекомендуємо вчителям та психологам більше звертати увагу цій проблемі, проводити роботу з дітьми, тренінги для зниження тривожності дітей, проводити роз’яснювальну роботу з батьками та вчителями. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 373.3-053.4/.5:159.942 ua
dc.title Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics