ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Халько, Марина Сергіївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2021-01-04T11:58:13Z | |
dc.date.available | 2021-01-04T11:58:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Халько М. С. Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра / М. С. Халько // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 304-306. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32573 | |
dc.description.abstract | Підсумовуючи, констатуємо, що у більшості дітей 8-го року життя відмічається високий рівень тривожності, пов’язаної з учбовою діяльністю та перебуванням у школі, переживанням соціального стресу. Підвищений рівень тривожності негативно впливає на навчальну успішність молодшого школяра, що часто виявляється не стільки на рівні академічної успішності, скільки на суб’єктивному сприйнятті своєї результатів як успішних. З огляду на ці результати рекомендуємо вчителям та психологам більше звертати увагу цій проблемі, проводити роботу з дітьми, тренінги для зниження тривожності дітей, проводити роз’яснювальну роботу з батьками та вчителями. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject.classification | 373.3-053.4/.5:159.942 | ua |
dc.title | Тривожність як чинник навчальної успішності молодшого школяра | ua |
dc.type | Other | ua |