ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пєчка, Лариса Євгенівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-18T13:45:56Z | |
dc.date.available | 2020-12-18T13:45:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Пєчка Л. Є. Теоретичний аспект імплементації здоров’язбережувальної діяльності в заклади дошкільної освіти і початкової школи / Л. Є. Пєчка // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 145-147. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32516 | |
dc.description.abstract | Таким чином, діяльність закладів освіти щодо забезпечення наступності має здійснюватися педагогічними колективами спільно і системно. Імплементація здоров’язбережувальної діяльності у заклади освіти спрямовано на особистість вихованця, його оздоровлення, саморозвиток, самореалізацію. Логіка розвитку науки переконує, що важливо не тільки обґрунтувати мету освітнього процесу, а й окреслити механізми її впровадження у реальність. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject.classification | 613.95:373.3]-027.21 | ua |
dc.title | Теоретичний аспект імплементації здоров’язбережувальної діяльності в заклади дошкільної освіти і початкової школи | ua |
dc.type | Other | ua |