Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретичний аспект імплементації здоров’язбережувальної діяльності в заклади дошкільної освіти і початкової школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пєчка, Лариса Євгенівна
dc.date.accessioned 2020-12-18T13:45:56Z
dc.date.available 2020-12-18T13:45:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пєчка Л. Є. Теоретичний аспект імплементації здоров’язбережувальної діяльності в заклади дошкільної освіти і початкової школи / Л. Є. Пєчка // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 145-147. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32516
dc.description.abstract Таким чином, діяльність закладів освіти щодо забезпечення наступності має здійснюватися педагогічними колективами спільно і системно. Імплементація здоров’язбережувальної діяльності у заклади освіти спрямовано на особистість вихованця, його оздоровлення, саморозвиток, самореалізацію. Логіка розвитку науки переконує, що важливо не тільки обґрунтувати мету освітнього процесу, а й окреслити механізми її впровадження у реальність. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject.classification 613.95:373.3]-027.21 ua
dc.title Теоретичний аспект імплементації здоров’язбережувальної діяльності в заклади дошкільної освіти і початкової школи ua
dc.type Other ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics