Publication:
Розвиток стресостійкості майбутніх вчителів засобами естетотерапії

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Коростишевська-Набок, Ірина Леонідівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Таким чином стрес слід розуміти як емоційний стан, що виникає в напружених обставинах і негативно впливає на життєдіяльність людини. У зв’язку з чим актуальним є питання попередження дистресу та розвитку адаптаційного потенціалу майбутніх педагогів. В цьому широкі можливості мають техніки естетотерапії, які підвищує настрій, сприяють самопізнанню, розкривають творчий потенціал, розвивають навички взаємодії, підвищують емпатійність та емоційну стійкість.

Description

Keywords

Citation

Коростишевська-Набок І. Л. Розвиток стресостійкості майбутніх вчителів засобами естетотерапії / І. Л. Коростишевська-Набок // Психологічний і педагогічний дискурс : наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції / за заг. ред. проф. Т. О. Олефіренка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – C. 83-85.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By