У статті висвітлено результати дослідження професійного типу майбутніх педагогів та професійних якостей, які властиві для майбутнього вчителя. Дослідження проводилося на факультеті природничо-географічної освіти та екології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Було обрано тест Дж. Холланда, адже методика дозволяє визначити професійну спрямованість особистості і відповідність обраної нею професії її індивідуальним рисам. Дослідження носить діагностичний характер, а його основною метою, крім наукової, було допомогти студентам реалізувати свій потенціал та особистісні якості в умовах обраної професії.
В статье раскрыты результаты исследовании профессионального типа будущих педагогов и профессиональных качеств, которые доминируют у будущего учителя. Исследование проводилось на факультете естественно-географического образования и экологии Национального педагогического университета имени М. П. Драгоманова. Было использовано тест Дж. Холланда, ведь эта методика позволяет определить профессиональную направленность личности и соответствие выбранной профессии ее индивидуальным качествам. Исследование носит диагностический характер, а его основной целью, кроме научной, было помочь студентам реализовать свой потенциал и качества личности в условиях выбранной профессии.
Students-biologists have this text about research of professional type of personality. Research was conducted on Faculty Naturally geographical education and ecology of the National Pedagogical M. P. Drahomanov University. The test of Khollanda was select, in fact a method allows to define the professional orientation of personality and accordance of select by it profession it to the individual lines. Research is carried by diagnostic character, and him a primary purpose, except for scientific, was to help students to realize the potential and personality qualities in the conditions of select profession.