У статті розглянуто питання теорії і методології педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології. Обґрунтовано рекомендації щодо організації процесу тестового контролю знань. Підкреслено, що тестові технології заслуговують на особливу увагу, адже це ефективний спосіб перевірки рівня якості знань студентів. Подано пропозиції щодо вирішення проблеми якості контролю знань. Зроблено висновок про існуючі зміни в оцінюванні знань студентів.
В статье рассмотрен вопрос теории и методологии педагогического контроля знаний студентов на основе тестовой технологии. Обоснованы рекомендации относительно организации процесса тестового контроля знаний. Подчеркнуто, что тестовые технологии заслуживают особого внимания, ведь это эффективный способ проверки уровня качества знаний студентов. Поданы предложения относительно решения проблемы качества контроля знаний. Сделан вывод о существующих изменениях в оценивании знаний студентов.
The article deals with the issues of the theory and methodology of pedagogical control of students’ knowledge on the basis of test technology. The recommendations for organizing the process of test control of knowledge are substantiated. It is emphasized that test technology deserves special attention, as it is an effective way to check the level of student knowledge. Proposals for solving the problem of quality control of knowledge are presented. A conclusion is drawn about existing changes in the assessment of students’ knowledge.