Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема іміджевого сприйняття професії філолога у міжнародному дискурсі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Резван, О. О.
dc.contributor.author Ільєнко, О. Л.
dc.date.accessioned 2020-12-14T09:42:19Z
dc.date.available 2020-12-14T09:42:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Резван, О. О. Проблема іміджевого сприйняття професії філолога у міжнародному дискурсі / О. О. Резван, О. Л. Ільєнко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 172-179. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32340
dc.description.abstract У статті доведено актуальність проблеми іміджевого підходу до професійної діяльності майбутніх перекладачів. Визначено компоненти персонального іміджу перекладача. Досліджено динаміку змісту компонентів поняття «імідж перекладача» у сучасних умовах ринку праці. Доведено вплив на імідж перекладача глобалізаційних процесів світової економіки. Зауважено про важливість оперативного реагування на запити сучасного суспільства щодо послуг перекладача, зокрема для груп мігрантів. Визначено орієнтири іміджевого підходу підготовки майбутніх перекладачів у закладах вищої освіти. ua
dc.description.abstract В статье доказана актуальность проблемы имиджевого подхода к профессиональной деятельности будущих переводчиков. Определены компоненты персонального имиджа переводчика. Исследована динамика содержания компонентов понятия «имидж переводчика» в современных условиях рынка труда. Доказано влияние на имидж переводчика процессов глобализации мировой экономики. Отмечена важность оперативного реагирования на запросы современного общества относительно услуг переводчика, в частности для групп мигрантов. Определены ориентиры имиджевого подхода подготовки будущих переводчиков в высших учебных заведениях. ua
dc.description.abstract The topicality of the problem of image approach to the professional activities of future translators is proved in the article. The components of the personal image of the translator are identified: objective external and physiological properties of the personality (voice and related speech instruments: the pitch of the voice, the tempo of speech; physiognomy, facial expressions, movements); behavioral characteristics (manner and style of speech, style of clothing, walking); social and professional characteristics (education, social status, profession); self-perception in the profession; perception by reference groups; public image created by mediators (target groups which the translator communicates with). The dynamics of the content components for the concept “image of the translator” in modern conditions of the labor market is investigated. The influence of globalization processes of the world economy on the image of the translator is proved, in particular, the need to work in the conditions of the gig economy. The need for translators’ virtual mobility is emphasized through an active use of electronic professional networking platforms, for instance, Linkedin. The importance of responding promptly to modern society’s requests for translation services, in particular for migrant groups, is registered. The guidelines for the image approach of preparation of future translators at higher education institutions are defined and the specific tasks for supplementing the content of the academic training due to the professional standard 035 “Philology” are outlined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject філолог ua
dc.subject перекладач ua
dc.subject імідж ua
dc.subject глобалізація ua
dc.subject ринок праці ua
dc.subject професія ua
dc.subject послуги ua
dc.subject филолог ua
dc.subject переводчик ua
dc.subject имидж ua
dc.subject глобализация ua
dc.subject рынок труда ua
dc.subject профессия ua
dc.subject услуги ua
dc.subject philologist ua
dc.subject translator ua
dc.subject interpreter ua
dc.subject image ua
dc.subject globalization ua
dc.subject labor market ua
dc.subject profession ua
dc.subject services ua
dc.subject.classification 378.155.9.81 ua
dc.title Проблема іміджевого сприйняття професії філолога у міжнародному дискурсі ua
dc.title.alternative Проблемы имиджевого восприятия профессии филолога в международном дискурсе ua
dc.title.alternative The problem of image perception of the profession of philologist in international discourse ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу