Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Шляхи підвищення ефективності навчання німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мішак, В. М.
dc.contributor.author Варга, Л. І.
dc.contributor.author Кравченко, Т. М.
dc.date.accessioned 2020-12-14T09:25:13Z
dc.date.available 2020-12-14T09:25:13Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мішак, В. М. Шляхи підвищення ефективності навчання німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у ВНЗ / В. М. Мішак, Л. І. Варга, Т. М. Кравченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 102-109. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32332
dc.description.abstract У статті проаналізовано ступінь розробленості досліджуваної проблеми у педагогічній теорії та практиці; розглянуто найбільш ефективні чинники підвищення ефективності навчання німецької мови як другої іноземної на базі англійської у вузі. Запропоновано інноваційні технології та нові методики, які уможливлюють індивідуалізацію й диференціацію навчання з урахуванням особистісних здібностей студентів. Звернено увагу на те, що головною метою сучасного викладача має бути пошук різних шляхів для підвищення мотивації студентів, демонструючи їм позитивні сторони контакту двох мов; доказуючи у процесі роботи, що досвід вивчення першої мови полегшує опанування другої іноземної мови на половину за рахунок сформованих навичок та умінь в основній іноземній мові, проведення паралелей, порівнянь та свідомого аналізу мовних явищ та структур. Перераховано загальні принципи, що діють у змісті навчання будь-якої іноземної мови, найважливішими з яких є опора на першу іноземну мову та принципи економії й інтенсифікації навчання другої іноземної мови. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована степень разработанности исследуемой проблемы в педагогической теории и практике; рассмотрены наиболее эффективные факторы повышения эффективности обучения немецкому языку как второму иностранному на базе английского в вузе. Предложено инновационные технологии и новые методики, которые позволяют индивидуализацию и дифференциацию обучения с учетом личностных способностей студентов. Обращено внимание на то, что главной целью современного преподавателя должен быть поиск различных путей для повышения мотивации студентов, демонстрируя положительные стороны контакта двух языков; доказывая в процессе работы, опыт изучения первого языка облегчает овладение второго иностранного языка на половину за счет сформированных навыков и умений в основной иностранном языке, проведение параллелей, сравнений и сознательного анализа языковых явлений и структур. Перечислено общие принципы, действующие в содержании обучения любого иностранного языка, важнейшими из которых являются опора на первый иностранный язык и принципы экономии и интенсификации обучения второму иностранному языку. ua
dc.description.abstract The degree of development of the investigated problem in pedagogical theory and practice has been analyzed in the article; the most effective factors of increasing the effectiveness of teaching German as a second foreign language based on English at a university have been considered. Innovative technologies and new techniques have been proposed that allow individualization and differentiation of training, taking into account the personal abilities of students. Attention has been drawn to the fact that the main goal of a modern teacher should be to search for various ways to increase students’ motivation, demonstrating the positive aspects of contact between two languages; proving in the process of work, the experience of learning the first language facilitates the mastery of the second foreign language by half due to the formed skills in the main foreign language, drawing parallels, comparisons and a conscious analysis of linguistic phenomena and structures. The general principles that are valid in the content of teaching any foreign language have been listed, the most important of which are relying on the first foreign language and the principles of economy and intensification of teaching a second foreign language. Attention has been focused on the use of comparable characteristics in the process of studying German and English, namely the proximity of grammatical constructions, the functionality of Americanisms and the phonetic aspect of two Germanic languages; the appropriateness of using computer technologies, in particular Internet resources in foreign language classes , as it helps to intensify the learning process and makes it possible to solve certain didactic problems, including: – improving language competencies by using authentic materials from the Internet space; – practice of monologic and dialogical expression; – involvement of students in independent work; – communication with representatives of other cultures, with native speakers of the language being studied; – implementation of differential approach to learning, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ефективність навчання ua
dc.subject друга іноземна мова ua
dc.subject німецька мова ua
dc.subject інтенсифікація навчання ua
dc.subject інноваційна технологія ua
dc.subject эффективность обучения ua
dc.subject второй иностранный язык ua
dc.subject немецкий язык ua
dc.subject интенсификация обучения ua
dc.subject инновационная технология ua
dc.subject learning efficiency ua
dc.subject second foreign language ua
dc.subject German ua
dc.subject intensification of instruction ua
dc.subject innovative technology ua
dc.subject foreign language competence ua
dc.subject multilingualism ua
dc.subject.classification 378.016:81’243 ua
dc.title Шляхи підвищення ефективності навчання німецької мови як другої іноземної на базі англійської мови у ВНЗ ua
dc.title.alternative Пути повышения эффективности обучения немецкого языка как второго иностранного на базе англяйского языка у высших учебных заведениях ua
dc.title.alternative Ways to increase the efficiency of teaching the German language as a second foreign on the basis of the English language at higher educational institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу