Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвієнко, Олена Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-12-14T08:44:24Z
dc.date.available 2020-12-14T08:44:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти / О. В. Матвієнко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 82-90. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32330
dc.description.abstract У статті автор наводить аналіз вимог сучасної освітньої політики до професіоналізму вчителя і теоретично обґрунтовує особливості формування педагогічної позиції вчителя як показника його професіоналізму у взаємодії з учнем. Проаналізувавши психолого-педагогічну літературу з теми дослідження, з’ясовано, що на сучасному етапі реформування системи освіти, одним з орієнтирів стає оновлення змісту професійної діяльності вчителя. ua
dc.description.abstract В статье автор анализирует требования современной образовательной политики к профессионализму учителя и теоретически обосновывает особенности формирования педагогической позиции учителя как показателя его профессионализма во взаимодействии с учеником. Проанализировав психолого-педагогическую литературу по теме исследования, выяснено, что на современном этапе реформирования системы образования, одним из ориентиров становится обновление содержания профессиональной деятельности учителя. ua
dc.description.abstract In the article the author gives an analysis of the requirements of modern educational policy to the teacher’s professionalism and theoretically substantiates the peculiarities of forming a pedagogical position of the teacher as an indicator of his professionalism in interaction with the student. After analyzing the psychological and pedagogical literature on the subject of research, it became clear that at the current stage of reforming the education system, updating the contents of the professional activity of the teacher becomes one of the landmarks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject педагогічна позиція ua
dc.subject державний стандарт ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject педагогічна освіта ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject освітня політика ua
dc.subject профессионализм ua
dc.subject педагогическая позиция ua
dc.subject государственный стандарт ua
dc.subject учитель ua
dc.subject педагогическое образование ua
dc.subject педагогическое взаимодействие ua
dc.subject образовательная политика ua
dc.subject pofessionalism ua
dc.subject pedagogical position ua
dc.subject state standard ua
dc.subject teacher ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject educational policy ua
dc.subject.classification 37.014.3:37.011.3-051 ua
dc.title Актуальні проблеми формування педагогічної позиції вчителя в умовах реформування системи освіти ua
dc.title.alternative Актуальные проблемы формирования педагогической позиции учителя в условиях реформирования системы образования ua
dc.title.alternative The actual problems of forming the teacher’s pedagogical position in the conditions of the education system reform ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу