Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організація сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах Європейського Союзу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, В. В.
dc.date.accessioned 2020-12-14T08:40:30Z
dc.date.available 2020-12-14T08:40:30Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Іванова, В. В. Організація сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах Європейського Союзу / В. В. Іванова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХV (145). – С. 62-71. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-145.2019.07. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32328
dc.description.abstract Велика увага приділяється в системах дошкільної освіти, підвищенню рівня та якості дошкільного навчання і підготовки дітей до школи як найважливішого чинника їх подальшого освітнього шляху аж до безперервної освіти «навчання впродовж усього життя». У статті проаналізовано структуру сучасної дошкільної системи освіти у Великій Британії та у країнах Європеського Союзу (Франції, Німеччині, Фінляндії, Польщі, Швейцарії). Зазначено, що системи освіти цих країн мають свої особливості (у Великій Британії 93% дошкільних закладів забезпечується державою; у Франції навчання дітей у материнській і початковій школах здійснюється одним педагогом, що свідчить про їх тісний зв’язок; у Данії значна частина вихователів – чоловіки, що має особливе значення для дітей з неповних сімей; у Швейцарії існує дві концепції виховання дошкільнят, дві різні програми тощо). У результаті дослідження встановлено, що спільним для дошкільних закладів європейських країн є особлива увага до створення розвивального середовища та організація різних видів діяльності, що сприяє загальному розвитку дитини. До структури дошкільної системи введена спеціальна ланка – «передшкільний щабель» - як сполучна ланка дошкільної та шкільної освіти, що орієнтує їх не лише на наступність, але й на інтеграцію (напр., старша група материнської школи у Франції сполучена з першим класом початкової школи, у Швейцарії організовані комплекси: дитячий садок-школа тощо). ua
dc.description.abstract Большое внимание уделяется в системах дошкольного образования, повышению уровня и качества дошкольного обучения и подготовки детей к школе как важнейшего фактора их дальнейшего образовательного пути до непрерывного образования «обучение на протяжении всей жизни». В статье проанализирована структура современной дошкольной системы образования в Великобритании и в странах Европейского Союза (Франции, Германии, Финляндии, Польши, Швейцарии). Отмечено, что системы образования этих стран имеют свои особенности (в Великобритании 93% дошкольных учреждений обеспечивается государством, во Франции обучение детей в материнской и начальной школах осуществляется одним педагогом, который свидетельствует об их тесной связи; в Дании значительная часть воспитателей − мужчины , что имеет особое значение для детей из неполных семей; в Швейцарии существует две концепции воспитания дошкольников, две разных программы и тому подобное). В результате исследования установлено, что общим для дошкольных заведений европейских стран является особое внимание к созданию развивающей среды и организация разных видов деятельности, которая содействует общему развитию ребенка. К структуре дошкольной системы введено специальное звено − «предшкольная ступень» − как связующее звено дошкольного и школьного образования, которое ориентирует их не только на следующую, но и на интеграцию (напр., старшая группа материнской школы во Франции соединена с первым классом начальной школы, в Швейцарии организованые комплексы: детский садик-школа и тому подобное). ua
dc.description.abstract Much attention is paid to pre-school education systems, improving the level and quality of pre-school education and preparing children for school as the most important factor in their further educational path to lifelong lifelong learning. The article analyzes the structure of the modern pre-school education system in Great Britain and in the countries of the European Union (France, Germany, Finland, Poland, Switzerland). It is noted that the education systems of these countries have their own characteristics (in the UK 93% of pre-school institutions are provided by the state; in France, the education of children in mother and elementary schools is carried out by one teacher, testifying to their close relationship; in Denmark, a large proportion of educators are men which is of particular importance to children from single-parent families; there are two concepts of parenting education in Switzerland, two different programs, etc.). As a result of the research, it was found that special attention is paid to the creation of developmental environment and organization of various activities that contribute to the overall development of the child. A special link has been introduced to the structure of the preschool system. – “Preschool” as a link between pre-school and school education, orienting them not only to succession but also to integration (eg, a senior group of a mother school in France is connected with the first grade of primary school, in Switzerland organized complexes: kindergarten- school, etc.). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject системи ua
dc.subject Велика Британія ua
dc.subject країни Європейського Союзу ua
dc.subject особливості ua
dc.subject спільне для дошкільних закладів європейських країн ua
dc.subject дошкольное образование ua
dc.subject системы ua
dc.subject Великобритания ua
dc.subject страны Европейского Союза ua
dc.subject особенности ua
dc.subject общее для дошкольных заведений европейских стран ua
dc.subject pre-school education ua
dc.subject systems ua
dc.subject United Kingdom ua
dc.subject European Union countries ua
dc.subject features common to pre-school institutions in European countries ua
dc.subject.classification 37.371.373.29 ua
dc.title Організація сучасної дошкільної освіти у системі неперервної освіти у країнах Європейського Союзу ua
dc.title.alternative Организация современного дошкольного образования в системе непрерывного образования в странах Европейского Союза ua
dc.title.alternative Organization of modern preschool education in the system of continuous education in the countries of the european union ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу