У статті визначено особистісні запити курсантів поліції на побудови власної траєкторії навчання. Задачі: визначити особливості побудови власної траєкторії навчання; з’ясувати три основні лінії побудови власної траєкторії навчання курсантів поліції. Працівник поліції повинен професійно володіти усіма набутими компетентностями, дотримуватися принципів діяльності поліції, оцінювати суспільні та економічні явища, виконувати покладені на поліцію завдання, приймати обґрунтовані рішення, поєднувати високий професійний рівень з моральністю і культурою, бути здібним до ділового спілкування. Індивідуальна освітня траєкторія – це персональний шлях реалізації особистісного потенціалу кожного курсанта в освіті. Під особистісним потенціалом курсанта тут мається на увазі сукупність його здібностей – діяльнісних, пізнавальних, творчих, комунікативних та інших. Процес виявлення, реалізації та розвитку здібностей курсантів відбувається в ході освітнього руху курсанта за індивідуальними траєкторіями. Для максимальної реалізації власного навчального потенціалу студент повинен сформувати власну індивідуальну освітню траєкторію, яка передбачає вибір дисциплін для вивчення й власне майбутню професію, що відповідатиме прагненням і переконанням конкретного майбутнього фахівця.
В статье определено личностные запросы курсантов полиции для построения собственной траектории обучения. Задачи: определить особенности построения собственной траектории обучения; выяснить три основные линии построения собственной траектории обучения курсантов полиции. Работник полиции должен профессионально владеть всеми приобретенными компетенциями, придерживаться принципов деятельности полиции, оценивать общественные и экономические явления, выполнять возложенные на полицию задачи, принимать обоснованные решения, сочетать высокий профессиональный уровень с нравственностью и культурой, быть способным к деловому общению. Индивидуальная образовательная траектория − это персональный путь реализации личностного потенциала каждого курсанта в образовании. Под личностным потенциалом курсанта здесь имеется в виду совокупность его способностей − деятельностных, познавательных, творческих, коммуникативных и других. Процесс выявления, реализации и развития способностей курсантов происходит в ходе образовательного движения курсанта по индивидуальным траекториям. Для максимальной реализации собственного учебного потенциала студент должен сформировать собственную индивидуальную образовательную траекторию, которая предусматривает выбор дисциплин для изучения и собственно будущей профессии, соответствующий стремлением и убеждением конкретного будущего специалиста.
In the article by determine personal requests of police cadets to construct their own learning trajectory. Objectives: to determine the peculiarities of constructing your own learning trajectory; find out the three main lines of building your own cadre of police cadets training. A police officer must have professionally acquired competences, observe police principles, evaluate social and economic phenomena, perform police tasks, make sound decisions, combine a high level of professionalism with morality and culture, be capable of business. An individual educational trajectory is a personal way of realizing the personal potential of each cadet in education. Under the personal potential of the cadet here means the totality of his abilities – activity, cognitive, creative, communicative and others. The process of identification, realization and development of the cadets’abilities takes place during the educational movement of the cadet on individual trajectories. Individual educational trajectories are developed for each educational program. Individual educational program means a student’s educational program that captures the individual educational trajectory chosen by the student from the proposed (normative) disciplines, as well as a list of disciplines of the variant part of the main educational program offered to the student of his choice. Individual educational trajectory is defined for the whole period of study. The choice of the trajectory is made after enrollment of the student in the higher education institution, but not later than one month after the beginning of classes.