Дослідження рівня технічної підготовленості черлідирів-флаєрів визначався за підібраними нами контрольними тестами, які були об’єднані в чотири групи комплексних критеріїв: базові рухи черлідингу, чер-стрибки, складність положень флаєра, технічне виконання акробатичних елементів. В свою чергу дані комплекси містили у собі наступні тести: «комплекс базових рухів» та «танцювальна зв’язка»; «Той-Тач», «Пайп» та «Навколо віту»; «Основна стійка», «Стег», «Ліберті», «Прапорець» та «Скорпіон»; «перекид вперед», «перекид назад», «стійка на руках», «переворот боком», «Рандат», «гімнастичний міст», «переворот вперед на дві ноги», «переворот вперед на одну ногу», «переворот назад на одну ногу», «темповий переворот вперед». За результатами аналізу технічної підготовленості черлідирів-флаєрів 9-10 років на початку впровадження експериментальної методики, необхідно зазначити наступне, що контрольна та експериментальна групи на внутрішньогруповому рівні не мали достовірних відмінностей за t-критерієм Стьюдента (p≥0,05), але після впровадження експериментальної методики рівень технічної підготовленості, як у контрольній, так і у експериментальній групах, став вищий. У комплексі тестів «базових рухів черлідингу» у контрольній групі середні показники лишилися на рівні вище мереднього (від 4,04 до 4,21), а у експериментальній групі – рівень оцінок перейшов вище від середнього на високий (від 4,58 до 4,65); комплекс тестів «Чер-стрибків» експериментальної групи підвищився до високого рівня («Той-Тач» - 4,5; «Пайп» - 4,62; «Навколо світу» - 4,54); приріст показників у комплексі тестів «складність положень флаєра» в експериментальній групі більший, аніж в контрольній у всіх тестах окрім контрольного тесту – положення флаєра «Основна стійка»; середньо арифметичний показник виконання акробатичних елементів у контрольній групі відповідає рівню вище середнього – 6,65 балів, а у експериментальній групі – високому рівню 8,52 бали.
Исследование уровня технической подготовленности черлидирив-флаеров определялся по подобранными нами контрольным тестам, которые были объединены в четыре группы комплексных критериев: базовые движения черлидинга, чер-прыжки, сложность положений флаера, техническое исполнение акробатических элементов. В свою очередь данные комплексы содержали в себе следующие тесты: «комплекс базовых движений» и «танцевальная связка»; «Тот Тач», «Пайп» и «Вокруг виту»; «Основная стойка», «Стег», «Либерти», «Флажок» и «Скорпион»; «кувырок вперед», «кувырок назад», «стойка на руках», «переворот боком», «Рандат», «гимнастический мост», «переворот вперед на две ноги», «переворот вперед на одну ногу», «переворот назад на одну ногу», «темповой переворот вперед». По результатам анализа технической подготовленности черлидиров-флаеров 9-10 лет в начале внедрения экспериментальной методики, необходимо отметить следующее, что контрольная и экспериментальная группы на внутригрупповом уровне не имели достоверных отличий по t-критерию Стьюдента (p≥0,05). Но после внедрение экспериментальной методики уровень технической подготовленности, как в контрольной, так и в экспериментальной группах, стал выше. В комплексе тестов «базовых движений черлидинга» в контрольной группе средние показатели остались на уровне выше среднего (от 4,04 до 4,21), а в экспериментальной группе − уровень оценок перешел от выше среднего на высокий (от 4,58 до 4, 65), комплекс тестов «Че-прыжков» экспериментальной группы повысился до высокого уровня («Тот Тач» - 4,5, «Пайп» - 4,62, «Вокруг света» - 4,54) прирост показателей в комплексе тестов «сложность положений флаера» в экспериментальной группе больше, нежели в контрольной во всех тестах кроме контрольного теста − положение флаера «Основная стойка»; средне арифметический показатель выполнения акробатических элементов в контрольной группе соответствует уровню выше среднего − 6,65 баллов, а в экспериментальной группе − высокому уровню 8,52 балла.
The study of the level of technical readiness of flyer cheerleaders was determined by the control tests we selected, which were combined into four groups of complex criteria: basic cheerleading movements, ɫheer-jumps, complexity of flyer positions, technical execution of acrobatic elements. In turn, these complexes contained the following tests: "basic movements" and "dance communication"; “To-Touch”, “Pipe” and “Around the World”; “Main Stand”, “Steg”, “Liberty”, “Flag”, and “Scorpio”; “Forward”, “overturn”, “handstand”, “sideways”, “Randat”, “gymnastic”, “two-legged”, “one-legged”, “back-to-back one leg”, “"tempo" revolution forward”. According to the analysis of technical readiness of flyer 9-10 years at the beginning of the experimental procedure, it should be noted that the control and experimental groups at the intragroup level had no significant differences on the Student’s t-test (p≥0.05), implementation of the experimental methodology, the level of technical readiness, both in the control and experimental groups, became higher. In the Cheerleading Basic Movement Tests, the control group remained above average (from 4.04 to 4.21), and in the experimental group, the level of grades went from above average to high (from 4.58 to 4, 65); the complex of "Cheer-jumps" tests of the experimental group increased to a high level ("To-Touch" - 4,5; "Pipe" - 4.62; "Around the World" - 4,54); the increase of indicators in the complex of tests "complexity of positions of the flyer" in the experimental group is greater, and than in the control in all tests except the control test - the position of the flyer "Main rack"; the arithmetic mean of acrobatic element performance in the control group corresponds to a level above the average of 6.65 points, and in the experimental group a high level of 8.52 points.