Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рівневий підхід до курсового підвищення кваліфікації вчителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Наумець, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-12-12T15:22:48Z
dc.date.available 2020-12-12T15:22:48Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Наумець, Ольга Миколаївна. Рівневий підхід до курсового підвищення кваліфікації вчителів : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Наумець Ольга Миколаївна ; [наук. керівник Бондар Володимир Іванович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 18 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32307
dc.description.abstract В роботі обгрунтовується якісно новий напрямок в дослідженні процесу рівневого підходу до курсового підвищення кватфікашї вчителів, сутність якого полягає в науково розробленім і експериментально підтвердженім системі організаційно-педагогічних заходів з урахуванням попереднього тестування рівнів професійної підготовки вчителів з метою усунення найбільш типових утруднень в процесі навчання. При цьому вирішення проблеми здійснюється як на рівні структури загального змісту курсів (планів, програм), так і на рівні реалізації та контролю. Зроблена спроба довести вплив контролю на рейтинговій основі на якість поліпшення теоретичної і практичної підготовки вчителя, а також встановлені дані про підтвердження рекомендацій інституту вдосконалення вчителів в роботі атестаніііних комісій. ua
dc.description.abstract The dissertation grounds a qualitatively new trend in researcli and perfection of professional skills ofin-service teachers of forcing languages, the essence of which consists in a scientifically elaborated and experimentally proved system of preliminary testing of teachers professional levels aimed at avoidfitg the most typical difficulties in further teaching process. The realization of the problem is being done regardfirg both the structure of the contents of fit-service training (plans, curricula) and its control. The investigation proves a positive influence of raturg-based control on improving the professional trafiring of forcing language teachers and bettering their theoretical and practical competence. It also establishes the data confirming the recommendations of the Teacher Recertification Institute concerning the activities of Attestation Boards. ua
dc.description.abstract В работе обосновывается качественно новое направление в исследовании процесса уровневого подхода к курсовому повышению квалификации учителей, сущность которого состоит в научно разработанной и экспериментально подтвержденной системе организационно-педагогических мероприятий с учетом предварительного тестирования уровней профессиональной подготовки учителей с целью устранения наиболее типичных затруднений в процессе обучения. При этом решение проблемы осуществляется как на уровне структуры общего содержания курсов (планов, программ), так и на уровне реализации и контроля. Предпринята попытка довести влияние контроля на рейтинговой основе на качество улучшения теоретической и практической подготовки учителя, а также установлены данные о подтверждении рекомендаций института усовершенствования учителей в работе аттестационных комиссий. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject фактор ua
dc.subject рівневе підвищення кваліфікації ua
dc.subject рівень професійної підготовки ua
dc.subject організаційно-педагогічне забезпечення ua
dc.subject зміст ua
dc.subject принципи ua
dc.subject форми ua
dc.subject методи ua
dc.subject рейтинг ua
dc.subject "приріст" знань ua
dc.subject factor ua
dc.subject level of professional ua
dc.subject pedagogical provision ua
dc.subject contents ua
dc.subject principle ua
dc.subject form ua
dc.subject method ua
dc.subject rating ua
dc.subject leveled perfection of qualification ua
dc.subject knowledge growth ua
dc.subject фактор ua
dc.subject уровневое повышение квалификации учителей ua
dc.subject организационно-педагогическое обеспечение ua
dc.subject содержание ua
dc.subject принципы ua
dc.subject методы ua
dc.subject формы ua
dc.subject рейтинг ua
dc.subject "прирост" знаний ua
dc.title Рівневий підхід до курсового підвищення кваліфікації вчителів ua
dc.title.alternative Levelled apporoach to improving the oerssional skills of forcing language teachers ua
dc.title.alternative Уровневой подход к курсовому повышению квалификации учителей ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу