ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грицай, Наталія Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2012-01-05T14:17:10Z | |
dc.date.available | 2012-01-05T14:17:10Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Грицай, Наталія Богданівна. Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.Б. Грицай; наук. кер. І. В. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/322 | |
dc.description.abstract | Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи з біології шляхом застосування ефективних форм і видів позакласної роботи з даного предмета, а також вдосконалення методичної підготовки вчителів до їх проведення. Визначено рівні сформованості пізнавальних дій і рівні розвитку пізнавальної активності учнів у позакласній роботі з біології. Науково обгрунтовано й експериментально доведено ефективність проведення тижнів і декад біології, екскурсій у природу, гурткових занять та індивідуальної роботи в експериментальній "Школі юного біолога" з використанням особистісно орієнтованого підходу до активізації пізнавальної діяльності школярів, впровадження курсу "Методика позакласної роботи з біології" для вдосконалення підготовки студентів-біологів до організації зазначеної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено до навчального процесу загальноосвітніх шкіл. Розроблено методичні рекомендації для студентів і вчителів з метою організації позакласної роботи з даної дисципліни, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності учнів основної школи. | ru_RU |
dc.description.abstract | The problem of the activization the seniour form pupils’ cognitive activity in Biology was investigated in the dissertation. It was proved by the way of the effective using of forms this subject and also by the improving of the teachers’ methodical training for it realization. The levels of the formation the seniour form pupils’ cognitive activity was fixed. The effectiveness of the carrying out the Biological weeks, country excursions, work in clubs and experimental „Young Biologist’s School” was scientifically substantiated and experementaly proved. The great importance has the „Methods of the out-of-class work from Biology” for the improving of the students-Biologists out-of-class work organization. The main results of the investigation are used in the secondary school’ studing process. The recommendation of the organization the activization of the seniour form pupils’ cognitive activity in the Biology’s out-of-class work was elaborated. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | пізнавальна діяльність | ru_RU |
dc.subject | пізнавальна активність | ru_RU |
dc.subject | активізація пізнавальної діяльності | ru_RU |
dc.subject | позакласна робота | ru_RU |
dc.subject | форми й види позакласної роботи з біології | ru_RU |
dc.subject | методична підготовка вчителів до організації позакласної роботи | ru_RU |
dc.subject | cognitive activity | ru_RU |
dc.subject | the activization of cognitive activity | ru_RU |
dc.subject | out-of-class work | ru_RU |
dc.subject | forms and methods of the out-of-class work from Biology | ru_RU |
dc.subject | teachers’ methodical training for organization the out-of-class work | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.015.2: 371.322.5 | ru_RU |
dc.title | Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи у позакласній роботі з біології | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |