Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філіппова, Л. В.
dc.date.accessioned 2020-12-09T13:14:53Z
dc.date.available 2020-12-09T13:14:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Філіппова Л. В. Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін / Л. В. Філіппова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 210-218. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.25 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32253
dc.description.abstract В статті описується як за допомогою рефлексії може відбуватися процес самоорганізації у студентів, який є важливий для подальшого становлення та для самовизначення людини у світі. Стати більш конкурентно-спроможним на ринку праці і у світі. Детально наведені основні аспекти розподілу власного часу в період навчальної діяльності студента. Саме правильний розподіл вільного часу допомагає студентові навчатися самоорганізовувати себе. Розглядається детально основні компоненти за допомогою, яких можна розвинути та сформувати вміння до самоорганізації. Описується головна задача у формуванні самоорганізаційних вмінь, які відбуваються лише під дією рефлексійних дій, а це і є головне при вивченні хімічних дисциплін розуміти власні дії. Розглядаються критерії рефлексивної здатності, які тісно пов язані зі самостійною працею студента у вищих навчальних закладах. Виокремлюються два основних аспекту, на яких базується процес самостійної діяльності студента під час навчального процесу. Детально розглядається "ситуація розриву", яка викликає рефлексійні дії у студентів під час самостійного вирішування проблеми. Ця ситуація надає змогу закріпити отриманні нові знання, та одночасно нагадати вміння, які вже має студент і спроектувати нові знання в іншу площу знань. Наводиться група хімічних компетенцій, яка притаманна для студентів фармацевтичних факультетів. Саме ці компетенції є фундаментальними для вивчення професійно-орієнтованих дисциплін для студентів фармацевтичних вищих навчальних закладів. ua
dc.description.abstract В статье описывается как с помощью рефлексии может происходить процесс самоорганизации у студентов, который важен для дальнейшего становления и для самоопределения человека в мире. Стать более конкурентно-состоятельным на рынке труда и в мире. Детально приведены основные аспекты распределения собственного времени в период учебной деятельности студента. Именно правильное распределение свободного времени помогает студенту учиться самоорганизовывать себя. Рассматривается детально основные компоненты за помощью, которых можно развить и сформировать умение к самоорганизации. Описывается главная задача в формировании самоорганизационных умений, которые происходят лишь под действием рефлексийных действии, а это и главное при изучении химических дисциплин понимать собственные действия. Рассматриваются критерии рефлексивной способности, которые тесно связаны с самостоятельным трудом студента в высших учебных заведениях. Выделяются два основных аспекту, на которых базируется процесс самостоятельной деятельности студента во время учебного процесса. Детально рассматривается “ситуация разрыва”, которая вызывает рефлексии действия у студентов во время самостоятельного решения проблемы. Эта ситуация предоставляет возможность закрепить получении новые знания, и одновременно напомнить умения, которые уже имеет студент и спроектировать новые знания в другую площадь знаний. Наводится группа химических компетенций, какая присущая для студентов фармацевтических факультетов. Именно эти компетенции являются фундаментальными для изучения профессионально-ориентированных дисциплин для студентов фармацевтических высших учебных заведений. ua
dc.description.abstract The article describes how reflection can lead to a process of self-organization in students, which is important for further development and for self-determination in the world. To become more competitive in the labor market and in the world. The main aspects of the distribution of one's own time during the student's educational activity are described in detail. It is the proper allocation of free time that helps the student to learn to organize himself. It examines in detail the main components through which you can develop and build skills for self-organization. It describes the main task in the formation of self-organizing skills that occur only under the action of reflective actions, and this is the main thing in the study of chemical disciplines to understand their own actions. The criteria of reflexivity, which are closely related to the student's independent work in higher education, are considered. There are two main aspects that underlie the student's independent activity during the educational process. The "gap situation" that causes students' reflective actions to resolve the problem independently is discussed in detail. This situation allows you to consolidate the acquisition of new knowledge, while at the same time recalling the skills that a student already has and projecting new knowledge into another area of knowledge. The group of chemical competencies that is inherent to students of pharmaceutical faculties is given. It is these competencies that are fundamental to the study of vocational-oriented disciplines for students of pharmaceutical higher education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject самоорганізація ua
dc.subject самовизначення ua
dc.subject "ситуація розриву" ua
dc.subject самостійна діяльність ua
dc.subject хімічні компетенції ua
dc.subject самоорганизация ua
dc.subject самоопределение ua
dc.subject "ситуация разрыва" ua
dc.subject самостоятельная деятельность ua
dc.subject химические компетенции ua
dc.subject self-organization ua
dc.subject self-determination ua
dc.subject “gap situation” ua
dc.subject independent activity ua
dc.subject chemical competences ua
dc.subject.classification 371.134:615.15:37.048,4 ua
dc.title Розвиток самоорганізації студентів при вивченні хімічних дисциплін ua
dc.title.alternative The development of students' self-organization in the study of chemical disciplines ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу