Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методи діагностики вихідного рівня креативності учнів-підлітків у навчально-музичній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пань Цяньї
dc.date.accessioned 2020-12-07T17:44:34Z
dc.date.available 2020-12-07T17:44:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пань Цяньї. Методи діагностики вихідного рівня креативності учнів-підлітків у навчально-музичній діяльності / Пань Цяньї // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 147-153. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.17 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32240
dc.description.abstract В статті розглядається методика діагностики початкового рівня розвитку креативності учнів-підлітків у навчально-музичній діяльності. У констатувальному експерименті було використані методи спостереження, анкетування і тестування, метод створення підлітками особистих творчих продуктів. Автор статті пропонує методи діагностики, що містять ситуації реального вибору; ситуації вибору навчальних завдань різного рівня; ситуації вибору за певними критеріями; ситуації вибору навчальної мети, яка диференціюється за ступенем спрямованості; ситуації вибору за мотивацією досягнення мети. Простежено зв язок між розвитком креативних якостей особистості учнів підліткового віку і ситуацією вибору в навчально-музичній діяльності. Зроблено висновок, що більшість респондентів - підлітків (52,6%) мають низький і нижче середнього рівні розвитку креативних особистісних якостей і характеризуються неприйняттям вибору в нестандартній ситуації або пасивним до нього ставленням. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается методика диагностики выходного уровня развития креативности учащихся-подростков в учебно-музыкальной деятельности. В констатирующем эксперименте были использованы методы наблюдения, анкетирования и тестирования, метод создания подростками личных творческих продуктов. Автор статьи предлагает методы диагностики, содержащие ситуации реального выбора; ситуации выбора учебных задач различного уровня; ситуации выбора по определенным критериям; ситуации выбора учебной цели, дифференцирования по степени направленности; ситуации выбора по мотивации достижения цели. Прослежена связь между развитием креативных качеств личности учащихся подросткового возраста и ситуацией выбора в учебно-музыкальной деятельности. Сделан вывод, что большинство респондентов - подростков (52,6%) имеют низкий и ниже среднего уровни развития креативных личностных качеств и характеризуются неприятием выбора в нестандартной ситуации или пассивным к нему отношением. ua
dc.description.abstract The article discusses the methodology for diagnosing the output level of creativity development of teenage students in educational and musical activities. In a stating experiment, methods of observation, questionnaires and testing, a method of creating personal creative products by adolescents were used. The author of the article offers diagnostic methods containing situations of real choice; situations of choice of educational tasks at various levels; selection situations according to certain criteria; situations of choosing an educational goal, differentiation according to the degree of orientation; situations of choice for motivation to achieve the goal. The connection between the development of creative personality traits of teenage students and the situation of choice in educational and musical activity is traced. It is concluded that the majority of teenage respondents (52.6%) have low and below average levels of development of creative personal qualities and are characterized by a rejection of choice in a non-standard situation or a passive attitude towards it. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject спостереження ua
dc.subject анкетування ua
dc.subject тестування ua
dc.subject продуктивний метод ua
dc.subject ситуації вибору ua
dc.subject креативність ua
dc.subject навчально-музична діяльність ua
dc.subject учні підліткового віку ua
dc.subject диагностика ua
dc.subject наблюдение ua
dc.subject анкетирование ua
dc.subject тестирование ua
dc.subject продуктивный метод ua
dc.subject ситуации выбора ua
dc.subject креативность ua
dc.subject учебно-музыкальная деятельность ua
dc.subject учащиеся подросткового возраста ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject observation ua
dc.subject questionnaires ua
dc.subject testing ua
dc.subject productive method ua
dc.subject situations of choice ua
dc.subject creativity ua
dc.subject educational and musical activity ua
dc.subject teenage students ua
dc.subject.classification 37.091.33:78-053.6 ua
dc.title Методи діагностики вихідного рівня креативності учнів-підлітків у навчально-музичній діяльності ua
dc.title.alternative Output Level Diagnostic Methods creativity of students-teenagers in educational-musical activity ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу