ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дзвінчук, Д. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T17:34:47Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T17:34:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Дзвінчук, Д. І. Мегатренд дистанційної освіти : переваги, недоліки, ризики / Д. І. Дзвінчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 7-18. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-1. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32236 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто окремі психолого-педагогічні та технічні аспекти впровадження дистанційного навчання. Акцентовано увагу, що головною метою створення системи дистанційної освіти є забезпечення вільного доступу до освітніх ресурсів шляхом використання сучасних інформаційних технологій та соціальних мереж і створення умов для реалізації громадянами своїх прав на освіту. Основними недоліками дистанційного навчання визначено деперсоніфікацію, відсутність належної мотивації в учасників освітнього процесу, втрату виховної і соціалізаційної функцій освіти, гіперболізацію самостійної роботи, невисокий рівень контролю над освітнім процесом. | ua |
dc.description.abstract | The article considers some psychological, pedagogical and technical aspects of the introduction of distance learning. It is emphasized that the main purpose of creating a system of distance education is to ensure free access to educational resources through the use of modern information technologies and social networks and to create conditions for citizens to exercise their rights to education. The main disadvantages of distance education are depersonalization, lack of proper motivation of participants in the educational process, loss of educational and socialization functions of education, hyperbolization of independent work, low level of control over the educational process. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | дистанційна освіта | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | мегатренд | ua |
dc.subject | неоварварство | ua |
dc.subject | суспільство знань | ua |
dc.subject | distance education | ua |
dc.subject | distance learning | ua |
dc.subject | megatrend | ua |
dc.subject | neobarbarism | ua |
dc.subject | knowledge society | ua |
dc.subject.classification | 378.018.43 | ua |
dc.title | Мегатренд дистанційної освіти: переваги, недоліки, ризики | ua |
dc.title.alternative | Megatrend of distance education: advantages, disadvantages, risks | ua |
dc.type | Article | ua |