Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософська концептуалізація наукової освіти як інструмента миробудівництва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свириденко, Денис Борисович
dc.contributor.author Хоменко, Г. В.
dc.contributor.author Александрова, Ю. М.
dc.date.accessioned 2020-12-07T17:11:35Z
dc.date.available 2020-12-07T17:11:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Свириденко, Д. Б. Філософська концептуалізація наукової освіти як інструмента миробудівництва / Д. Б. Свириденко, Г. В. Хоменко, Ю. М. Александрова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 49-61. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-5. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32231
dc.description.abstract У даній роботі наукова освіта розглядається як наскрізний підхід, що має впроваджуватися на кожному рівні освіти – дошкільному, позашкільному, у школах та університетах, а також у сфері освіти впродовж життя. Це надасть змогу докорінно модернізувати застарілі форми навчання. Сучасна освіта має ґрунтуватися насамперед на наукових дослідженнях, бо вони здатні вберегти освітній процес від перетворення на відверту чи завуальовану індоктринацію, у межах якої здійснюється вишкіл стандартизованих особистостей, які на подальших етапах життєдіяльності будуть легко піддаватись зовнішнім маніпуляціям. Такий підхід до освіти де-факто є “освітою для війни”, бо вона жодним чином не сприяє розвитку цілісної особистості, що зможе реалізувати свій професійний та громадянський потенціал у кар’єрі, а також повсякденному житті. Саме наукова освіта має посідати важливе місце у філософії освіти для миру, оскільки вона пропонує новий стиль комунікації між викладачем (вчителем) та студентом (учнем), а також нетипове ставлення до знань, заохочуючи свободу пізнання та творчості у навчальному процесі. ua
dc.description.abstract In this paper, science education is considered as a crosscutting approach, which should be implemented at every level of education (playschools, primary and secondary schools, universities, as well as in lifelong learning). This will make it possible to radically modernize outdated forms of education. Modern education should be based primarily on research because it can protect the educational process from becoming an overt or veiled indoctrination. The training of similar characters is easily exposed to various external manipulations. This approach to education is de facto “education for war” because it doesn’t contribute to the development of holistic personalities that will realize their professional and civic potential in their careers and everyday life. Science education should play a leading role in the philosophy of education for peace offering new style of communication between lecturer (teacher) and student (pupil), as well as an atypical attitude to knowledge, encouraging freedom of knowledge and creativity in the educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject наукова освіта ua
dc.subject модернізація ua
dc.subject миробудівництво ua
dc.subject м'які навички ua
dc.subject активне громадянство ua
dc.subject соціальна відповідальність ua
dc.subject science education ua
dc.subject modernization ua
dc.subject peacebuilding ua
dc.subject soft skills ua
dc.subject active citizenship ua
dc.subject social responsibility ua
dc.subject.classification 37.01 :141.311 ua
dc.title Філософська концептуалізація наукової освіти як інструмента миробудівництва ua
dc.title.alternative Philosophical conceptualization of science education as a tool of peacebuilding ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу