ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хроленко, М. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-07T16:36:29Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T16:36:29Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Хроленко, М. В. Вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн західної Європи / М. В. Хроленко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 71-81. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-7. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32228 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано загальні вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн Західної Європи. На основі навчальних планів Роемптонського і Лідського університетів, Університету Глазго (Велика Британія), а також Намюрського і Льєзького університетів (Бельгія) схарактеризовано склад навчальних дисциплін, їхній обсяг і змістове наповнення. З’ясовано, що вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в університетах країн Західної Європи, зокрема Великої Британії і Бельгії, детермінуються кількома факторами: по-перше, екологізацією освітнього процесу в закладах вищої освіти, що відображається через уведення екологічного матеріалу до різних навчальних дисциплін. По-друге, особливостями побудови навчальних планів підготовки вчителів біології, у яких уміщено окремі екологічні дисципліни, вивчення яких є основою для формування екологічної компетентності. По-третє, практичною орієнтованістю екологічної підготовки майбутніх учителів біології. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the general requirements for the content of future biology teachers’ environmental competence in the West European educational environment. Based on the curricula of the University of Roehampton, the University of Leeds, the University of Glasgow (UK), the University of Namur, and the University of Liege (Belgium), the composition of the academic disciplines, their scope and content are characterized. It has been found that the requirements for the content of future biology teachers’ environmental competence at the West European universities, in particular in the UK and Belgium, are determined by several factors: first, the greening of the educational process in higher education institutions, as reflected by the introduction of environmental material to various disciplines; second, the peculiarities of curriculum design for biology teachers, which contains specific environmental disciplines, the study of which is the basis for the environmental competence formation; third, a hands-on orientation of the future biology teachers’ environmental training. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | екологічна компетентність | ua |
dc.subject | майбутні вчителі біології | ua |
dc.subject | заклади вищої освіти | ua |
dc.subject | освітній процес | ua |
dc.subject | зміст | ua |
dc.subject | ecological competence | ua |
dc.subject | future biology teachers | ua |
dc.subject | higher education institutions | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | content | ua |
dc.subject.classification | 371.134:373.3:504 | ua |
dc.title | Вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн західної Європи | ua |
dc.title.alternative | The requirements for the content of the future biology teachers’ environmental competence in the educational environment of west European countries | ua |
dc.type | Article | ua |