Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн західної Європи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хроленко, М. В.
dc.date.accessioned 2020-12-07T16:36:29Z
dc.date.available 2020-12-07T16:36:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Хроленко, М. В. Вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн західної Європи / М. В. Хроленко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 71-81. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-7. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32228
dc.description.abstract У статті проаналізовано загальні вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн Західної Європи. На основі навчальних планів Роемптонського і Лідського університетів, Університету Глазго (Велика Британія), а також Намюрського і Льєзького університетів (Бельгія) схарактеризовано склад навчальних дисциплін, їхній обсяг і змістове наповнення. З’ясовано, що вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в університетах країн Західної Європи, зокрема Великої Британії і Бельгії, детермінуються кількома факторами: по-перше, екологізацією освітнього процесу в закладах вищої освіти, що відображається через уведення екологічного матеріалу до різних навчальних дисциплін. По-друге, особливостями побудови навчальних планів підготовки вчителів біології, у яких уміщено окремі екологічні дисципліни, вивчення яких є основою для формування екологічної компетентності. По-третє, практичною орієнтованістю екологічної підготовки майбутніх учителів біології. ua
dc.description.abstract The article analyzes the general requirements for the content of future biology teachers’ environmental competence in the West European educational environment. Based on the curricula of the University of Roehampton, the University of Leeds, the University of Glasgow (UK), the University of Namur, and the University of Liege (Belgium), the composition of the academic disciplines, their scope and content are characterized. It has been found that the requirements for the content of future biology teachers’ environmental competence at the West European universities, in particular in the UK and Belgium, are determined by several factors: first, the greening of the educational process in higher education institutions, as reflected by the introduction of environmental material to various disciplines; second, the peculiarities of curriculum design for biology teachers, which contains specific environmental disciplines, the study of which is the basis for the environmental competence formation; third, a hands-on orientation of the future biology teachers’ environmental training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject екологічна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі біології ua
dc.subject заклади вищої освіти ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject зміст ua
dc.subject ecological competence ua
dc.subject future biology teachers ua
dc.subject higher education institutions ua
dc.subject educational process ua
dc.subject content ua
dc.subject.classification 371.134:373.3:504 ua
dc.title Вимоги до змісту екологічної компетентності майбутніх учителів біології в освітньому середовищі країн західної Європи ua
dc.title.alternative The requirements for the content of the future biology teachers’ environmental competence in the educational environment of west European countries ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу