ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Силадій, Іван Михайлович![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-07T16:27:32Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T16:27:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Силадій, І. М. Соціальний запит на педагога-новатора / І. М. Силадій // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2020. – Вип. 26 (9). – С. 81-90. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.26(9)-8. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32225 | |
dc.description.abstract | Однією з обов’язкових передумов реалізації концепцій демократизації та гуманізації освіти є науковотворча спроможність педагога до саморозвитку та самовдосконалення. В цьому контексті зазначимо, що на думку фахівців, суттєво посилює потребу у збільшенні наукового потенціалу педагогічного процесу такі глобальні явища як: інформатизація, діджиталізація, інтернаціоналізація, віртуалізація освіти тощо, де саме педагог-новатор може запровадити в зміст освіти власну науково обґрунтовану думку, включитися у відповідний науковий дискурс, розробити й запропонувати для реалізації нову педагогічну технологію або модель організації управлінської чи виховної роботи. | ua |
dc.description.abstract | One of the necessary condition for the implementation of the concepts of democratization and humanization of education is the scientific and creative ability of teacher to self-development and selfimprovement. In this context, we note that according to experts, the following global phenomena significantly grow the need to increase the scientific capacity of the pedagogical process: informatization, digitalization, internationalization, virtualization of education, etc., where the teacher-innovator can introduce his own scientifically based opinion in the relevant scientific discourse, to develop and propose a new pedagogical technology or model of organization of managerial or educational work for implementation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | демократизація освіти | ua |
dc.subject | науковий потенціал | ua |
dc.subject | педагог | ua |
dc.subject | педагог-новатор | ua |
dc.subject | democratization of education | ua |
dc.subject | scientific capacity | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | teacher-innovator | ua |
dc.subject.classification | 378.018.43 | ua |
dc.title | Соціальний запит на педагога-новатора | ua |
dc.title.alternative | Social demand for a teacher-innovator | ua |
dc.type | Article | ua |