Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2020-12-07T15:56:08Z
dc.date.available 2020-12-07T15:56:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Андрущенко В. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 5-11. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32221
dc.description.abstract Проект «Нова українська школа» орієнтує на посилення ролі практики в системі науково-освітньої діяльності. І це зрозуміло. Практична потреба, підкреслювали колишні класики, рухає науку вперед більш потужно, ніж десятки університетів. Останнє повною мірою стосується й освіти. Головне призначення освіти – підготовка людини до практичного життя у реальному суспільстві. Найбільш ефективним цей процес стане тоді, коли вона (освіта) розгортається відповідно до вимог життя, способу виробництва, способу життя, тобто з урахуванням вимог суспільної практики. На жаль, досить часто освіта відривається від практики, стає схоластичною, не життєвою. Така освіта нічого, окрім флуктації безплідних ідей, не дає ні суспільству, ні особистості. Якісна освіта базується на врахуванні вимог практики, реального життя. Оптимізація взаємозв’язку освіти і практики є саме тим завданням, на якому мають бути зосереджені наші першочергові освітологічні пошуки. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject людина ua
dc.subject освіта ua
dc.subject культура ua
dc.subject практика ua
dc.subject.classification 37.01:001.895 ua
dc.title Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу