У дисертації досліджується проблема модернізації функцій і змісту діяльності інститутів післядипломної освіти, створення оптимальної моделі їх функціонування в умовах регіону з урахуванням особливостей конкретного соціокультурного середовища (на матеріалі м. Севастополя) із позиції реалізації нової ціннісно-культурологічної парадигми в освіті. Визначені оптимальна структура інституту післядипломної освіти, сучасні функції і зміст робот його підрозділів, обгрунтовані критерії і показники оцінювання ефективності функціонування інституту. Розроблена та апробована цілісна поліфункціональна модель діяльності інституту післядипломної освіт в конкретних соціально-економічних умовах.
В диссертации исследуется проблема модернизации функций и содержания деятельности институтов последипломного образования, создания оптимальной модели их функционирования в условиях региона с учётом особенностей конкретной социокультурной среды (на материале г. Севастополя) с позиции реализации новой ценностно культурологической парадигмы в образовании.
Определены оптимальная структура института последипломного образования, современные функции и содержание работы его подразделений, обоснованы критерии и показатели оценивания эффективности функционирования института. Разработана и апробирована целостная полифункциональная модель деятельности института последипломного образования в конкретных социально- экономических условиях.
In a thesis the problem of modernizing of functions and contents of activity of institutes of post diploma education, creation of an optimum model of their operation in conditions of region is investigated in view of features concrete social-cultural of a medium (on a material of Sevastopol) from an item of realization new prize-cultural paradigm in education. The optimum structure of institute of post diploma education is developed, the modern functions and contents of work its subdividings are determined, the criterions and parameters of an evaluation of efficiency of operation of institute are justified. The wholly multifunctional model of activity of institute of post diploma education in concrete socio economic conditions is developed and examined.