ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дубина, Л. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-04T13:00:19Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T13:00:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дубина, Л. О. Особливості функціонування професійної системи освіти Федеративної Республіки Німеччини / Л. О. Дубина // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 89-98. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.10 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32209 | |
dc.description.abstract | У статті подано характеристику особливостей функціонування системи професійної освіти Федеративної Республіки Німеччини (ФРН). Дуальна система професійного навчання в ФРН - це одна з характерних особливостей німецької системи професійної освіти, що відрізняє її від системи освіти інших економічно розвинених країн. В результаті аналізу літератури виявлено адаптаційний потенціал системи професійної освіти ФРН для української системи професійної освіти. Схарактеризовано тенденції розвитку і модернізації німецької системи професійного навчання. | ua |
dc.description.abstract | В статье подана характеристика особенностей функционирования системы профессионального образования Федеральной Республики Германии (ФРГ). Дуальная система профессионального обучения в ФРГ — это одна из характерных особенностей немецкой системы профессионального образования, которое отличает её от системы образования других экономически развитых стран. В результате анализа литературы выявлен адаптационный потенциал системы профессионального образования ФРГ для украинской системы профессионального образования. Схарактеризовано тенденции развития и модернизации немецкой системы профессионального обучения. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the characteristics of the functioning of the vocational education system of the Federal Republic of Germany (Germany). The dual vocational training system in Germany is one of the characteristic features of the German vocational education system, which distinguishes it from the education system of other economically developed countries. As a result of the literature analysis, the adaptive potential of the VET system for the Ukrainian VET system has been identified. The tendencies of development and modernization of the German vocational training system are characterized. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна освіта | ua |
dc.subject | професійне навчання | ua |
dc.subject | виробниче навчання | ua |
dc.subject | дуальна система | ua |
dc.subject | учні | ua |
dc.subject | профессиональное образование | ua |
dc.subject | профессиональное обучение | ua |
dc.subject | производственное обучение | ua |
dc.subject | дуальная система | ua |
dc.subject | ученики | ua |
dc.subject | vocational education | ua |
dc.subject | vocational training | ua |
dc.subject | industrial training | ua |
dc.subject | dual system | ua |
dc.subject | students | ua |
dc.subject.classification | 377(430) | ua |
dc.title | Особливості функціонування професійної системи освіти Федеративної Республіки Німеччини | ua |
dc.title.alternative | Features of the functioning of the professional education system of the Federal Republic of Germany | ua |
dc.type | Article | ua |