Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дідик, А. О.
dc.date.accessioned 2020-12-04T12:56:28Z
dc.date.available 2020-12-04T12:56:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дідик, А. О. Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання / А. О. Дідик // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 73-78. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.08 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32207
dc.description.abstract У статті розглянуто мету і впровадження диверсифікації у процесі вивчення електротехніки та електроніки майбутніми педагогами професійної освіти. Обгрунтовано, що диверсифікація змісту сприяє грунтовному засвоєнню теоретичного матеріалу, який органічно пов'язаний з практикою. Розкрито диверсифікацію підходів у формуванні нестандартного творчого мислення студентів. Запропоновано системний інноваційний підхід, який дає можливість впровадження диверсифікаційних методів при викладанні матеріалу з електротехніки та електроніки для майбутніх педагогів професійної освіти. В основу покладено застосування диверсифікації на різних етапах занять, що дозволяє раціональніше розподілити час, сприяє покращенню емоційного | сприйняття матеріалу, підвищенню його інформативності, доступності та наочності. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрено цель и внедрение диверсификации в преподавании электротехники и электроники для будущих педагогов профессионального образования. Акцентировано внимание на то, что диверсификация способствует глубокому усвоению теоретического материала, который органично связанный с практикой. Раскрыто диверсификацию подходов в формировании нестандартного творческого мышления студентов. Предложен системный инновационный подход, который дает возможность внедрения диверсификационных методов при преподавании материала по электротехнике и электронике для будущих педагогов профессионального образования. В основу положено применения диверсификации на разных этапах занятий, что позволяет более рационально распределить время, способствует улучшению эмоционального восприятия материала, повышению его информативности, доступности и наглядности. ua
dc.description.abstract The purpose and introduction of diversification in the process of studying electrical engineering and electronics by future teachers of vocational education are considered in the article. It is substantiated that content diversification contributes to a thorough assimilation of theoretical material that is organically linked to practice. The diversification of approaches in forming of non-standard creative thinking of students is revealed. A systematic innovative approach is proposed that enables the introduction of diversification methods in teaching material in electrical engineering and electronics to future professional education teachers. The basis is the use of diversification at different stages of employment, which allows a more rational allocation of time, helps to improve the emotional perception of the material, increase its informativeness, accessibility and clarity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject диверсифікація ua
dc.subject електротехніка ua
dc.subject електроніка ua
dc.subject педагог професійного навчання ua
dc.subject диверсификация ua
dc.subject электротехника ua
dc.subject электроника ua
dc.subject педагог профессионального обучения ua
dc.subject diversification ua
dc.subject electrical engineering ua
dc.subject electronics ua
dc.subject professional training teacher ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:37.016:621.3+621.38]:377 ua
dc.title Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання ua
dc.title.alternative The diversification of approaches to learning of electrical engineering by teachers of professional training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу