ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дідик, А. О.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-12-04T12:56:28Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T12:56:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Дідик, А. О. Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання / А. О. Дідик // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. СXХХХIV (144). – С. 73-78. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-144.2019.08 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32207 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто мету і впровадження диверсифікації у процесі вивчення електротехніки та електроніки майбутніми педагогами професійної освіти. Обгрунтовано, що диверсифікація змісту сприяє грунтовному засвоєнню теоретичного матеріалу, який органічно пов'язаний з практикою. Розкрито диверсифікацію підходів у формуванні нестандартного творчого мислення студентів. Запропоновано системний інноваційний підхід, який дає можливість впровадження диверсифікаційних методів при викладанні матеріалу з електротехніки та електроніки для майбутніх педагогів професійної освіти. В основу покладено застосування диверсифікації на різних етапах занять, що дозволяє раціональніше розподілити час, сприяє покращенню емоційного | сприйняття матеріалу, підвищенню його інформативності, доступності та наочності. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрено цель и внедрение диверсификации в преподавании электротехники и электроники для будущих педагогов профессионального образования. Акцентировано внимание на то, что диверсификация способствует глубокому усвоению теоретического материала, который органично связанный с практикой. Раскрыто диверсификацию подходов в формировании нестандартного творческого мышления студентов. Предложен системный инновационный подход, который дает возможность внедрения диверсификационных методов при преподавании материала по электротехнике и электронике для будущих педагогов профессионального образования. В основу положено применения диверсификации на разных этапах занятий, что позволяет более рационально распределить время, способствует улучшению эмоционального восприятия материала, повышению его информативности, доступности и наглядности. | ua |
dc.description.abstract | The purpose and introduction of diversification in the process of studying electrical engineering and electronics by future teachers of vocational education are considered in the article. It is substantiated that content diversification contributes to a thorough assimilation of theoretical material that is organically linked to practice. The diversification of approaches in forming of non-standard creative thinking of students is revealed. A systematic innovative approach is proposed that enables the introduction of diversification methods in teaching material in electrical engineering and electronics to future professional education teachers. The basis is the use of diversification at different stages of employment, which allows a more rational allocation of time, helps to improve the emotional perception of the material, increase its informativeness, accessibility and clarity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | диверсифікація | ua |
dc.subject | електротехніка | ua |
dc.subject | електроніка | ua |
dc.subject | педагог професійного навчання | ua |
dc.subject | диверсификация | ua |
dc.subject | электротехника | ua |
dc.subject | электроника | ua |
dc.subject | педагог профессионального обучения | ua |
dc.subject | diversification | ua |
dc.subject | electrical engineering | ua |
dc.subject | electronics | ua |
dc.subject | professional training teacher | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:37.016:621.3+621.38]:377 | ua |
dc.title | Диверсифікація підходів до вивчення електротехніки та електроніки педагогами професійного навчання | ua |
dc.title.alternative | The diversification of approaches to learning of electrical engineering by teachers of professional training | ua |
dc.type | Article | ua |